أشــهر 5 كـدبــات بتقــولها اى بنـــت

1) انا خارجه مع ماما......

2)انا مش بكلم ولاد ......

3)بفكر اغير نمرتي عشان في ارقام غريبه كتير بتتصل بيا...

4)في عرسان كتير اتقدمولي بس انا موافـقـتش...

5) واخيرا.................... بحبك

هاااااا ايه رايكوا في الكلام ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بذمتكم مش بتشوفوا كده برضه .....الكلام ده للولاد بس

ياااه،لو اجو على هيك كذبات كانت الدنيا بخير،شوف الاولاد شو بيقلوللما حبه يتعرفه على بنت،كل كذبات العام ليجمعوهم،بس طبعا انا ما بحكي عن الكل،ما بدي بكر ةالصبح الاقي كل شباب الموقع مهاجميني.ههههه

نونوس…دمك اتحرق كده ليه؟ بالراحه يا حلوه .

لالالالالالالالا
الا نونوس تزعل منى متزعليش يا احلى نونوس :D:D

طبيعى ان البنت متصدقش لان الكلام عليها ولا ايه؟؟

يا احمد يا فهيم انت عندك دول خمس كدبات للبنات بس انت كم مرة كدبت على بنت قل لا تستحي لو حسبناها انتو الرجاله علمتونا نكدب بجد احمد انت مصاحب كم بنت ومالف قصة لكم بنت انك بتحبها وبتموت فيها وانك ما بتقدر تعيش بدونها الكلام ده مش موجه لوحدك انت وبس ده سؤال لكل الشباب الكدابين مثلا:
الي يكون مع حبيبته وتتصل بيه صديقه ثانيه تساله حبيبه انت بتتكلم مع مين هو يرد عليها انها امه او اخته.
سؤال ثاني لما يكون الواحد مع حبيبته كمان تتصل صديقه ثانيه بتقله انت تعمل ايه الان هو بيقلها انا بشتغل او بدرس.
سؤال ثالث لما تتصل صديقه ليه وتقله انت بتفكر فيا حبيبي بيقلها انا مشتاق ليكي يا نور عيني وحبي والكلام الفاضي لو البنت تعرف هو مع مين جالس مع بنت ثانيه لو .
رابعا انا البنت يقول لحبيبته انت وحك ساكنه قلبي ولو فتحتيه حتلاقي نفسك مربعه فيه وفي الحقيقه لو فتحنا قلوب الشباب نلقى ميت بنت جالسه في قلوبهم . احمد قبل ما تحاسب البنات حاسب نفسك اولا والشباب الي زيك . ولو قارنا بين كدب البنت وكدب الرجل حتلاقي فرق كبير وشاسع لان الرجل بيكدب كثير من المراه ولو حللنا موضوعك نلقى الرجاله كمان تقول كلامك انا خارج مع اصحابي انا مش بكلم بنات وانت خاربها حغير نمرتي واميلي امي جيبتلي عروسه بس حفضل احبك انت واخير بحبك وموت فيك ةانت اغلى حاجه عندي في الدنيا اما بالنسبه للبنت الي بتقول انها بيتقدملها عرسان دي حقيقه مش كدبه انت الي كدبت في دي يله سلام ثقلت عليك بس صراحه لاتزعل من تعليقي