اجمل صفة فيك ..و الصفة اللي بدك تتخلص منها

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
خطرت ببالي فكرة للعبة جديدة
و الحقيقة استوحيتها من أفكاركم الموجودة في منتداكم الكريم
اللعبة هي
ما هي أجمل صفة تعتقد انها موجودة فيك
و ما هي الصفة التي تتمنى ان تتخلص منها
ارجو ان تعجبكم الفكرة

سأبدأ بنفسي أولا
الصفة التي احبها في نفسي
الأصرار لتحقيق ما اريد و عدم الأستسلام
اما التي اتمنى ان أتخلص منها
فهي :العصبية

اجمل صفة هي اني دائما

اما التي اتمنى ان أتخلص منهاهي اني عنيد حتى لوكنت على خطأ

الصفة التي أحبها في نفسي

ازا حبيت حد بدافع عنه حتى لو ماكان صح

أما التي أتمنى أنا اتخلص منها

اني بصدق بسرعة و بسامح بسرعة و بثق بناس ما بستاهلوا الثقة

أحلى صفة فيي اني ذكي ولماح بسرعة رهيبة الصفة اللي بتمنى اتخلص منها سرعة الانفعال الجنوني
أكتر صفة بحبها فيا هى حب الناس وأسأل الله أن يديمها على والصفة اللى بتمنى إنى أتخلص منها العصبية
أجمل صفة فيا هي اني بسامح اي حدا حتى لو اذاني بشده ،، واقول الله سبحانه وتعالى بيسامح .. واني طموحة لابعد الحدود والحمدلله بحاول اني احقق طموحي .... واسؤ صفة هي العصبية وبتمنى اني اتخلص منها..
احلى صفة فيا انى متفائلة دايما وبحب الدنيا والناس ومبتسمة على طول والصفة اللى نفسى اتخلص منها العصبية والصراحة الزيادة لان ساعات بتودى فى داهية الصراحة ديه
شكرا لكم على المرور في الموضوع و ان شاء الله يا رب تقدرو تتخلصو من الصفة اللي ما بتحبوها
اجمل صفه فيا هي اني زكيه وبيقولوا اني طيبه(بيقولوا يعني)والصللي عايزه اتخلص منها هي اني بحب اجرب اي حاجه بنفسي(ومحبش اسأل حد)والحكايه دي مودياني في داهيه...
الصفة اللي بحبها فيا هي اني بحب الحياة ومتفقائلة دائما حتى في احلك الظروف اما اللي بتمنى اتخلص منه هي عصبيتي التي ليس لها اية حدود ابدا
على فكرة ر و ن ي انت عن جد طيبة
احلى صفة فيي دايما بضحك وبحاول اضحك الي حولي واشيل الزعل وابشع صفة والي نفسي اتركها اني بتعاطف مع الناس بسرعة وهاد اشي مسببلي مشاكل وبكره عصبيتي لاني بعصب بسرعة بس كمان بروق بسرعة

الصفة الحلوة فيا انى طيبة شوية وبسامح عالطول

والصفة الوحشة انى عندية الى فى دماغى لازم اعملة

الصفه اللى بحبها فى نفسى انى مخلصه لاى حد اذا كان صديق او حبيب او قريب وبسامح بسرعه

والصفه اللى مبحبهاش ان وقت ما بباه متنرفزه بلخبط جامد وده بيخلينى ازعل منى ناس كتير بس لما بباه حسه انى غلطانه بعتذر والله علطول معنديش تكابر والصفه التانيه انى لما بكره حد بكره بجد ومعرفش احبه تانى خالص ..بس انا مش بكرة علطول لازم يكون حصل كذا موقف ورا بعض كرهنى فى الانسان ده

شكرا الكم على الردود و على فكرة الصفات اللي ما بتحبوها في نفسكم في افظع منها فأحمدو الله
انا الصفة اللي بحبها في هي اني طيبة وبحب كل الناس وما باذي حدا،وبالعكس مو عصبية مثل ما قالو الاعضاء،ما بتعصب الا ناااااااااااذرا جدا جدا،بس الصفة اللي مو حلوة في انب ي ما بسامح اللي اذاني حتى لو بينت اني مسامحة ،بس بتبقى الاذية نقطة سودة ما بتنمحي،وهي صفة ما بحبها واتمنى اتخلص منها.
الصفة اللى بحبها في نفسى انى مخلص زيادة عن اللزوم واحب انى اضحك كتــــــــ اوىـــــر واللى نفسي اتخلص منها هى التسرع وعدم التفكير في الامر قبل الموافقة علية

مواضيع مقترحة

إذا دعتك نفسك إلى معصية الله فاعصه .. ولا بأس عليك...ولكن
الان الحلقه الاخيره من كونان ((حصريا)) ولاول مره
ما هو قانون الحب ؟ ممكن تشاركونا
اسرار مثلث برمودا
اول خاطره
الحب قدر ام قرار