احمم طفله

السلام عليكم حلمت انى احمم طفله لسه مولوده المفروض انها بنت اختى الصغيره ولكنى وانا احممها كنت قلقه اوى وخائفه حتى لا اؤذيها حيث انها ضعيفه(لسه مولوده) وكنت حريصه على ان اضع يدى خلف راسها وانا احممها وجدت شعر ناعم وخفيف يغطى كل جسدها وتحت ابطها وكنت مستغربه لهذا ولكنى كنت غايه فى السعاده بها

** ملحوظه انا حامل فى الشهر الثالث

مبرووووووووك علي الحمل وان شاء الله تطلع بنوته زي القمر.....(مش هي كانت بنت في الحلم برضو؟)
يا اختي الم اقل لكي من الخطأ أن تضعي أحلامكي هنا وعلى فكرة الشيخ جالس الان ويفسر لكي الاحلام وسيرسلها الان لكي
محمد انا متشكره ليك جدا بانا بكتبها هنا غصب عنى عشان انا ببئه هتجنن واعرف التفسير بيقلقنى وعموما جزاكم الله كل خير ودى اخر مره بحط حلم هبعت بعد كده للشيخ متشكره اوى ليك وميرسي يا ((ر و ن ي)) انت بنوته عسوله موت وانا حبيتك واضح انك انسانه مهذبه
عزيزتي فرولاايا ( البنت يعني الدنيا والبنت حاجة كويسة في الحلم وخاصة انها حلوة والشعر دا ستر ليكي ان شاء الله ) مش معنى انها بنت اختك لا دي معانها انك هتنستري في دنيتك ان شاء الله ) والله اعلم ( ملحوظة دا تفسير شيخ عندنا ... انا كمان برسله احلامي ويفسرها لي . تحياتي ليكي ..

على فكره كمان اكدى الدكتور انى حامل ببنت دعواتكم معايا ربنا يكملى على خير يارب

rbna ikmalak 3la 7’iar

مواضيع مقترحة

عشرة نساء لا ينساهن الرجل .. هل أنت منهم ؟!
ليس أبناء صهيون لهم وحدهم بروتوكولات - بروتوكولات حكماء العرب
ما هو مقياس قلبك؟
اذا كانت هذه صورة البنت فكيف بأمها
دعوة فرح لعريس مش ضايق نفسه اصلا
ادخل اضحك من غير زعل انا بهزر