اخت زوجى

سونا المساعده من فضلك

حلمت اننى كنت ازور اخت زوجى وانا اجلس وجدت السجاده متسخه للغايه عندها بالمنزل بها اتربه كثيره وحيث ان طبيعتى لا تقبل بهذا فقمت بحمل السجاده الى الدور الاسفل من العماره حتى انظفها ولا اؤذى احد من الجيران

أيه الهبل ديه ... هو ديه يبقي موضوع ... يا رايت نفكر كويس في الحاجه اللي نكتبها قبل ما ننزلها
شايفة بالله
عادي ياجماعة ،، مفيش داعي للكلام دا ... الاخت فرولاايا نزلت الموضوع في قسم تفسير الاحلام وكان من المختارات ...
عموما ميرسي على ذوءك وانا مطلبتش منك تفسير الحلم بالنسبالكم هبل اما انا ديما اخت زوجى مش بتحبنى وهى اد والدتى ودى اول مره احلم بيها ولهذا الحلم تأويل ومن تدخل فيما لا يعنيه سمع ما لا يرضيه
بجد كان نفسى افيدك واهلا بيكى الاول فى المنتدى
ميرسي ليك الانسان الزوء بيتعرف من كلامو يا zabadoo وانت كلك زوء
ومن هون لهون
أيه الهبل ديه ... هو ديه يبقي موضوع ... يا رايت نفكر كويس في الحاجه اللي نكتبها قبل ما ننزلها

فيه الهبل الي بتحكي عنو،الاحت حلمت حلما وبدها مساعدة منا ،شو فيها؟

وانا قلت كده برضو مفيهاش اي حاجة ... على العموم ان شاء الله خير .

انا مش شايفه اي هبل في كلامها ده حلم...هو انت ي بتختاري احلامك ولا ايه؟؟؟......ولمحرره الموضوع انا شايفه انك في حلمك ده منعتي اذي معين عن اخت وجك ..والله اعلم

ميرسي بجد لكل اللى كتب كلام كويس وفعلا ده حلم مش هبل لان محدش بيختار احلامه ويارب يبعد عننا كلنا كل شر اللهم امين
هو ده الموضوع بذمتك ده اسمه هبل يا جماعه اللي عاوز يكتب موضوع يكتب حاجة مفيدة مش يكتب اي حاجة كدة احنا مش عيال يا جماعة
انشاء الله خير
فى حد فسرلى حلمى وقالى التفسير ان لما انشر الحلم فى وحده هبله هترد عليه
هو ده الموضوع بذمتك ده اسمه هبل يا جماعه اللي عاوز يكتب موضوع يكتب حاجة مفيدة مش يكتب اي حاجة كدة احنا مش عيال يا جماعة

في على يمين الشاشة،احلام الاعضاء،اذا مو شايفها،قسم كامل اسمو تفسير الاحلام،يعني اذا ما حطو الاعضاء احلامهم مين بدو يحطها،ننجيب ناس من الشارع .

الموضوع كثير مميز،وفيه جراة،انو وحدة حكيت عن حلمها وبدها مساعدة ،منا.

ونرجو عدم اهانة الاعضاء

انا مش فاهمة ايه هو الهبل يعني ؟؟؟ انه وحده تكتب حلم في قسم تفسير احلام الاعضاء ،، او انه واحد يكتب موضوع نكث في قسم النكات والقصص الطريفة ،، والله لو هما مش مواضيع لازم تتكتب مكنش لازم يعملو اصلاً منتدى خاص بالاشياء هذي ،، والباين هيك انه اللي بيقول هبل دا مبيدخلش على اقسام المنتديات الاخرى وبيدخل بس على المختارات .. . ياريت نبطل اننا نجرح في بعض بالكلام ومفيش لازم حدا يعلق لو مش عاجبه الموضوع ... اوكي ؟

مواضيع مقترحة

ما علينا
أمثال شائعة تحكم الناس ..!
ما معنى الصداقة؟؟
غضب ليلي علوي بعد الكشف عن قيمة مهرها
أوجهه الشبه بين المراة والكرة الأرضية
مجموعة نكات 2008 ادخل وشوف