اســتــفــتــاء ،،، من التي تستحق لقب (جاذبية المنتدى) ؟؟

تحية طيبة

من تعتقد برأيك بأنها تستحق لقب (أكثرالعضواتجاذبية وشعبية) في المنتدى؟

شاركونا برأيكم

كل التوفيق لألكم

اكثر شعبية هي نور الصباح
من تستحق هذا اللقب هي jolicoeur

اعتقد ان اسراء هي التي تستحق اللقب عن جدارة

يا اسراء لو شاهد نيوتن جمالك لاكتشف للجاذبية قانون اخر

اسراء و عن جدارة بتتعب كتير في كل المنتديات
اكثر شعبية وبصراحة هى jolicoeur انا دايما بقرا ليها مواضيع حلوة كتير
انا برشح اسراء مش بجاذبية شكلها انا مشفتهاش لا انا برشحها بجاذبية موضوعاتها واختيارها الممتاز للمواضيع وطريقة عرضها ودي تنفع تكون كاتبة بجريدة او صحفية ماشاء الله عليها
لا أحد صراحة
انا برشح اسراء مش بجاذبية شكلها انا مشفتهاش لا انا برشحها بجاذبية موضوعاتها واختيارها الممتاز للمواضيع وطريقة عرضها ودي تنفع تكون كاتبة بجريدة او صحفية ماشاء الله عليها

اكيد اختي،الجادبية مو بالشكل،الجادبية بالروح،واسراء ماشاء الله عليهانمواضيعها كثير حلوة وجذابة

يا اخوان انتو نسيتو فيرست ستار first star؟؟!!!! كانت اكتر بنت محركة المنتدى و سؤال و جواب, كانت صاحبة اكثر المواضيع نشاط و اكثر المواضيع مشاهده.... و هي مشغوله الفتره هذي بامتحناتها, ادعولها الله يوفقها
يا اخوان انتو نسيتو فيرست ستار first star؟؟!!!! كانت اكتر بنت محركة المنتدى و سؤال و جواب, كانت صاحبة اكثر المواضيع نشاط و اكثر المواضيع مشاهده.... و هي مشغوله الفتره هذي بامتحناتها, ادعولها الله يوفقها

اكيد ما نسيناها،ايمان هي نور المنتدى كلو،وهي غايبة اكيد بسبب الامتحانات الله يوفقها.

طبعاً طبعاً لو بنرشح باحسن الموضوعات فتكون jolicoeur هى الاولى بلا منازع انا بجد بجد نفسى يبقى ليا صاحبه زيها بس انا عايز اعرف منها الاسم ده يعنى ايه ؟
هاي جميعا كيفكم كلكم انا برشح كل الصبايا النهم امامير كتير اشتقتلكم الي شهر ما بفوت الموقع كتيير ميس يو وبالتوفيق يا كات بدراستك واي مس يو يا بيبي لوكينغ ايز
jolicoeur واسراء اكتر اتنين في المنتدي لفتو انتهباهي علي الرغم انا لم اعرفهم من قبل بس مواضيع الاتنين مواضيع معظمها مفيده يبقي الجاذبيه تنقسم علي الاتنين دول ده رئيي
لا اعرف اي واحده فانا عضو جديد وبالتوفيق للكل
شكرا الكم ,صراحة على راسي الجميع..كل الي بيساهم في موضوع او تعليق الله يوفق الكل...
بصراحة كل وحدة بتتميز فترة و بتخف مشاركاتها فترة , سابقا hadeel و حاليا esraa بس لا حد يزعل :)