دخول

التحرش بتامر حسني في السويس

هوس النجوم مرض لا يزال هو السائد في مجتمعاتنا العربية والقائمة تتسع وفي الفترة الأخيرة تامر حسني الذي وصل الهوس به الي درجة تفوق التصور.

ولعل ما شهده مجمع السينمات بمدينة السويس اكبر دليل علي ذلك فعند حضور تامر عرض فيلمه عمر وسلمى حدث مالا يمكن تخيله ..نفذت تذاكر دور العرض بالكامل حتي

أصبحت القاعات كاملة العدد لدرجة ان الأسعار تم بيعها في السوق السوداء بمبلغ 70 جنيه من 7 جنيه سعرها الحقيقي

عندما حضر تامر وبصحبته أربعة من البودي جاردات وتأمين من قبل العشرات من رجال الشرطة بلغ التدافع علي أشده من اجل مشاهدة تامر حسني الذي دخل من احدي

الأبواب الخلفية وقام بالجلوس في البلكونة ورفض النزول الي الصالة رغم توسلات الجمهور وندائهم عليه

اما المفاجأة الكبري فحدثت بعد انتهاء الفيلم حيث اندفعت المئات من الفتيات المراهقات نحو تامر من اجل التقاط الصور التذكارية معه لدرجة وصلت الي التحرش الذي أدي إلي

تمزيق قميص تامر حسني ولم تفلح جهود البودي جاردات والشرطة في تخليص تامر من هجوم المراهقات ولولا توافد قوات اضافية من الشرطة لحدث مالا يحمد عقباه حيث تم

محاصرة الفتيات واستقل تامر بوكس الشرطة التي نقلته إلي سيارته الهامر التي استقلها وسط بكاء وعويل الفتيات.

ازا هيك بعملو مع تامر كيف لو يشوفو متعب السقار
هههههه بس بلاش يعني بدهم يعملو هيك مع متعب .... بس عن جد الله يعينه تامر على هالمهوسات
الشهرة سلا ذو حدين ... متعة أنك مشهور بس يا خسارة بتقيد حريتك الشهرة..... بس العيال ديه هايفه اللي بيتجننوا لما يشوفه نجم
الشهرة سلاح ذو حدين ... متعة أنك مشهور بس يا خسارة بتقيد حريتك الشهرة..... بس العيال ديه هايفه اللي بيتجننوا لما يشوفه نجم
ادا تامر وهيك شو نحكي عن العظيم yanni أو craig david ؟
واللةلو كان الشيخ الشعراوى لمافعلت تلك البنات الحمقاوات معة ذلك فسبحان الله فى هذا الزمن الذى اصبح فية اراذل القوم ساداتهم

هو صح تامر بنحب بس مش لهدرجة هدول بنات مهوسين عنجد

كيف لو شافو راؤول جونزاليس او جوتي.......!!!!!

تامر حسني مطرب مميز جدا وصوتهه حلو واغانيه جميله وبتعجبني بس بصراحه.....انا بشوفه شبه الغوريلااااا(البنات اللي عملوا كده دول متخلفات )او مرضي نفسيين عايزين مصحه...شكرا علي الموضوع الجميل....

هههههه بس بلاش يعني بدهم يعملو هيك مع متعب .... بس عن جد الله يعينه تامر على هالمهوسات

طب بلاش كيف لو يشوفو توب ....... شو رح يعملو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش غرور طبعا

و الله يا نبيل craig david كتييير طقع
هههه خلص يعني اكيدازا شافو توب رح يغمى عليهم بس مش من الجمال من الب.....
والله بنات هايفين لو كان فى تربيه مكنش ده حصل ..... فعلا فتنه هذا الوقت من الزمان النساء اللهم ام اهدى بنات المسلمين يا رب وفعلا هما كمان ناقصات عقل ودين ال تامر ال يعنى كان اخونا ده حرر الاقصى راحين يجرو عليه اوى كده

انا بحب صوت تامر كتيير وشكلة مش زي الغوريلا يا (ر و ن ي ) يا هبلة

و بحكي ل (ر و ن ي ) تحسن ألفاصها احسنلها

يا الله دخيلو هالتامر كنو ما في غيروا بهالدنيا والله مش عارفة ليش قاتلين حالهم عليه عاد صوره وكليباته مقرفة ووقحة والصراحة مجانين يللي بينتبهو للي زيوا
هو تامر صوته حلو واغانيه كمان بس مش لدرجة الهوس دا ( فعلا مجانين ومراهقات )
كيف لو شافو العم غافل
مين تامر حسنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انا اعرفه --طب فيه حد يعرف يعد لى امهات المؤمنين وكمان العشره المبشرين بالجنه
لما بيعملو كده مع تامر .هيعملوا ايه لو شافوا عمرو دياب؟وفى النهايه اللى يعمل كده او اللى تعمل كده تبقى مش تمام من الناحيه الاخلاقيه.
انا اقول رأيي زي ما يعجبني يا c00l girl وعلي فكره مفروض اهلك كانوا علموكي ان الغلط في الناس من غير سبب ............ كملي انتي بقي....ولو انتي شايفاه مش غوريللا يبقي القرد في عين امه غزااااااااال.....وعلي فكره يا (.......)انا معرفش اسمك...علي فكره انا مش هبله زي ما انتي بتتدعي انا بقول رأيي في فنان (رد سجون ولا مؤاخده)...تحبيه او تكرهييه ده ميخصنيش يا عسل...وعلي فكره كمان انا الفاظي مهذبه جدا وعمري ما قولت لزميل ليا في المنتدي (يا هبله)...وابقي اسألي يا شاطره علشان اجيبلك بمبوني....سلام يا جميل

مواضيع مقترحة

ماذا يحدث لك عندما تكون بغرفتك لوحدك ؟؟؟؟؟؟
كيف تصبح فاشلا ( أحكام للكسالى )
حوار بين الفرح والحزن
ضـــلـــوع عـــوجــــاء
يـــــــــــا لــــــــلأسف
وحـدة عـربـيـة لـم تـختطتر عـلـى بــال أهــبــل
استخدم التطبيق