السؤال ده يا جماعه حيرنى وسالت نفسى عنه كتير

السؤال ده يا جماعه حيرنى وسالت نفسى عنه كتير
بس مش لقيت ليه اجابه قلت اعرضه واصدقائى
هنا يحاولو معايا

لماذا كثير من الناس يرفضون الحب عن طريق التعرف على النت ؟ بالرغم من انه كثير بيكون ناجح ومع العلم ان طريقة تعارف النت تعتبر نوع من انواع التعارف العاديه على شرط تكون تتحلى بالصدق و الاخلاق و الاحترام المتبادل ليه كتير
بيرفضوا الطريقة دى بالرغم من انها احيانا مش بتكون بدايتها التعرف للحب او الارتبا...؟؟؟؟

عايزه اشوف مشاركتكم وردودكم اللى بتسعدنى

اولا انا ممكن اقولك لية لاني مش دايما بتكون مبنية علي الصراحة وكل واحد او واحدة داخلة علي سبيل التسلية والكلام الفارغ معني كلامي ان لو في صراحة ووضوح من الاول فهو من وجهة نظري افضل طريقة للتعارف والارتباط

انا ما بعرف والله بس يمكن لانو شي جديد وغير متداول!!!!!!!

اظن زي ما حكت بسكوتة

هل تشتري السمك بالماء أم تشتري السمك عندما يكون ميتا وتتناوليه بيدك ؟؟؟

حسنا هذا السؤال يجب ان يكون له اجابة واحد إذا عرفت تشتري سمك بالماء وتعرف تصطادة اشترية ولك تحياتي

لان النت ليس حقيقة ومستحيل انك تعرف احاسيس انسان انت ما بتعرف غير طباعتو وان حالفك الحظ بتكون سعمت صورتو ويمكن يكون او تكون مرسلة صورة مش الها وفي حالات نادرة ونادرة جدا ممكن هاد الحب يزبط بس انا بتوقع انو فاشل ازا الحب والزواج على الطريقة التقليدية وبشوفها وبتشوفو كل يوم وعم بتفشل بدها تزبط علاقة النت؟؟؟؟

لأن لو أنت بتقولى الصدق عن نفسك غيرك مش بيقول وبعدين كمية الناس اللى بتدخل الشات عشان تضحك على البنات مخصوص كتيير وكلنا عارفين كده بنات وشباب الا قلة بيكونوا موجودين فى الشات بأحترامهم وبيقولوا الصدق زيك بالضبط وبقول قلة عشان فعلا بقينا دلوقتى نشوف الحاجة الوحشة أ كتر من الكويسة شكرااااا كتير على الموضوع

هل تشتري السمك بالماء أم تشتري السمك عندما يكون ميتا وتتناوليه بيدك ؟؟؟ حسنا هذا السؤال يجب ان يكون له اجابة واحد إذا عرفت تشتري سمك بالماء وتعرف تصطادة اشترية ولك تحياتي

الحب عن طريق النت مو شيء حلو لانو مو كل الناس صادقة بالكلام و اللي بتعرفو بالنت مو زس اللي بتعرفو هيك و دايمن بتشوفو و تعرف حركاتو و كلامو بس الناس اللي بالنت ممكن يزوقو كلامهم ويقولو كلام مو صحيح و يفكرو ميت مرة قبل ما يتكلمو بس منو كل الناس زي بعضهم في و في والله عليم خبير

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا مش فاهمة الحقيقة انت تقصد ايه بالظبط عن كلمة الحب هل هو حب بدون هدف اي بدون زواج ام بنية الزواج عموما انا عن تجربة وشوفتها بعيني اقدر اقولك انه مدام توافرت الامانة والصدق والتوافق بين الطرفين وطبعا حسن النية يبقى الموضوع شغال ويتم بزواج ان شاء الله.

يا مامنا للرجال يا مامنا للمايه فى الغربال

اممـ الارتباط عن طريق الانترنت فاشلة لانه الكل يدخل للتسلية وتضييع الوقت مو الكل صادق في الكلام