امســـــك ايــــــدها وخلصــــــــــنا


Friends

أصدقاااااء

أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟


لأ بلاش...افرضي حد من قرايبك شافنا؟ والا حد من أصحاب أخوكي في الكلية؟ إن
شاء الله يا حبيبتي بكره نتخطب وامسك أيديك ادام الدنيا كلها.
............ ......... ......... ...

Engaged
مخطوبين

أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟

علشان مش عاوز حد يفتكر إننا علشان اتخطبنا هنصيع بقى ونعيش حياتنا...وبعدين
بصراحة كده أنا مستحرم...إن شاء الله بكره نتجوز وامسك إيدك وإنتي مراتي
حبيبتي في الحلال.
............ ......... ......... ...

Married
متزوجييييييين

أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟

يا حبيبتي إحنا مش مراهقين بقى هنمسك إيد بعض في الشارع وكده...إحنا اتنين
متجوزين ومحترمين وعندنا بيت نعمل فيه اللي عاوزين نعمله.
............ ......... ......... ...

Married with Children
متزوجين ومخلفين

أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟

يعني امسك إيدك والا امسك إيد البنت والا اشيل الأكياس دي كلها؟!
............ ......... ......... ...
Married for 25 years

صار لهم 25 سنة متزوجين

أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟

إيدك إيه بس اللي هامسكها دلوقتي! إنتي عاوزه جوز بنتك يقول علينا كبرنا
وخرفنا؟!
والله واقعية وبتجنن جد بستغرب منهم هيك ازواج خصوصا اللي بكونوا ماشين بشارع وبينهم مسافة بتكفي لمرور باخرة
فعلا فى ناس كدةغريبة بيمشى المسافة بينة وبين مراتة عشر متر.........شئ غريب

with all my respect... it's tafha

هيمسك ايدها وهي بتموت ان شاء الله ههه
حلووووووووووووووووووووة
ايه دا في حد كده ،،، في ناس ( فرصة بقى تقوله امسك ايدي ميصدق ويمسك حتى من غير ما تطلب منه ههه بصراحة مليش نفــــس اضحــــــــك )
;والله لو انا منها اول مرة قالهالي اقلو ،سلام يا عم.يعني كل اللي يهم الانسان كلام الناس.
hahahahahahah

هههه

كتير حلو

ثانكس اسراء

ومسك ايدها وبعدين ؟؟؟

سخيف

سخيف


شوفو الردود الحلوة يا اخوان هيك الواحد بتشجع ينزل مواضيع اكتر ... اللي مش عاجبه موضوع ما يعلق

من حسن اسلام المرء ان يقول خيرا او يصمت

وبالعكس يا اسراء موضوعك رائع جدا وحلو كتير رغم انف السخفاء

سخيف


شوفو الردود الحلوة يا اخوان هيك الواحد بتشجع ينزل مواضيع اكتر  ... اللي مش عاجبه موضوع ما يعلق

من حسن اسلام المرء ان يقول خيرا او يصمت

وبالعكس يا اسراء موضوعك رائع جدا وحلو كتير رغم انف السخفاء


يا وليد عمرك سمعت بالمثل الي بيقول(قلة الرد رد)
سخيف

يا الهي شو هجوميين انتوا البنات العربيات ما بطلع فيكم 1% بنت مؤدبة او راقية بتعامل ، بتكون تتفلتوا على قلة الادب تفيلت

فعلا عندك حق الموضوع لطيف ومضحك جدا جداااااااااا

امسك ايدها بدري بدري بدري لمتلقاش ايدها بعد كدا اوي متلقهاش هي كلها

الموضوع مش مسكه الايد بس الاحساس اللي بيها

لو اتنين مشين بشارع ومسكين ايدهم في ايد بعض وخاف احدهم او شعر بالبرد او شئ من هذا القبيل سيشعر به الاخر دون كلام

وسيعرف كذالك كل من يراهم انها لا تسير بمفرضها فلا يجرؤ شخص علي ان ينظر ها

وانا بستغرب عليكم معشر الرجال ليه شئ بسيط بيفرح شريكه عمرك

وما بيتعبك ليه متعملوش

رجاله اخر زمن

الموضوع مش مسكه الايد بس الاحساس اللي بيها

لو اتنين مشين بشارع ومسكين ايدهم في ايد بعض وخاف احدهم او شعر بالبرد او شئ من هذا القبيل سيشعر به الاخر دون كلام

وسيعرف كذالك كل من يراهم انها لا تسير بمفرضها فلا يجرؤ شخص علي ان ينظر ها

وانا بستغرب عليكم معشر الرجال ليه شئ بسيط بيفرح شريكه عمرك

وما بيتعبك ليه متعملوش

رجاله اخر زمن

يا عمي اسأل مجرب.....


الموضوع كتيرررررر حلو جداااااا ومضحك أيضا وأتمنى كتابة مثل هذه المواضيع

مواضيع مقترحة


غضب في المغرب الأحد 19 نوفمبر 2006م، 28 شوال 1427 هـ
الهريبة ثلثين المراجل .. فوت وحضر حالك لاحلى ضحكة
احلى نكتة
زواج الفنانات ..فضائح للبيع
من يستحق تلك الالقاب من اعضاء دى ون جى...فى رايك
هل أستطعت نسيان حبك الأول ؟