انا فين؟؟؟؟؟ وايه اللي حصل؟؟؟؟

هتعمل ايه لو نمت 20 سنه وصحيت تاني؟؟لو صحيت ولقلدنيا كلها اتغبرت من حوليك…خواتك الصغيرن كبروا…وصحابك كبروا واتجوزوا وخلفوا…ولو كنت متجوز ومخلف…وصحيت لقيت ولادك اللي كانوا في الحضانه بقول في الجامعه…لو لقيت الشوارع اتغيرت…والناس اتغيرت…وجرانك اتغيروا…لو قمت لقيت ابوك وامك (عواجيز جدااااا)…ولقيت الموضه اختلفت والتقاليد اتغيرت…لو انت نفسك اتغيرت وقمت لقيت نفسك كبرت…هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟…لوبصيت في المرايه لقيت واحد متعرفووووووووووش

ههههه
ياة اكيد هتتغير حجات كتير قوى

<span style=“BACKGROUND-COLOR: #ffe1e1”>يا جماعه دي قصه قيقيه مش من خيالي…هقلكوا عليها لما اسمع تعلقاتكوا…

طب هل الوضع هيكون افضل بعد نوم 20 سنه ام هيكون اسوء عموما رسول الله قال <الناس نيام اذا ماتوا انتبهوا > واحنا الوطن العربى كله نايم بقاله اكتر من 40 سنه ولسه مشعارفين هيصحى امتى يا رب ميطولش فى النوم اكتر من كده وكفايه بقى نوم
شكرا يا رونى على الفكره

<span style=“BACKGROUND-COLOR: #ffe1e1”>لو حصلك اللي انا بقوله ده هتعمل ايييييييه؟؟؟؟هتتأقلم مع الوضع الجديد؟؟؟ولا هجيلك احبط ومش هتقدر تكمل؟؟؟ولا ايه؟؟؟

انا عن نفسي هتمني ارج انام تاني لاني مبقدرش اغير حياتي كده فجأه …اكيد هحاول اتأقلم هيبقي صعب جدا…

اناممكن اتعايش مع الحياه بس هى فعلا فكره صعبه والحمد لله انها محصلتش غير مرتين
مع اصحاب الكهف ومع رجل من بنى اسرائيل

انا عن نفسي هتمني ارج انام تاني لاني مبقدرش اغير حياتي كده فجأه ....اكيد هحاول اتأقلم هيبقي صعب جدا..

انا حعمل زيك حرجع انام تاني

والله يار و ن ي ما بعرف شو راح يصير يمكن بعد ما أسال اللي حواليا ويحكولي على العالم الجديد اللي انا فيه اقدر اعيشش باقي الحياة اللي فضلالي . ومشكورة على الموضوع .

انا بقوم بغسل وبحلق وبزبط حالي وبنزل بشتري سندويش فلافل وبقعد بساحه باريس بتأمل الدنيا بعدين برجع بنام من تاني …ههههه

ه ماشي يا cour انت شكلك بتحب الاكل قوي…مشكووووووورين علي تعليقاتكوااااا

عارفه يا روني وأنا صغيرة خالص كان بتهيألي أن الحياة ديه حلم وأحنا عايشين فيه من كتر ما كنت بتفرج علي مسلسلات الكارتون وخصوصا أليس في بلاد العجائب فاكرين المسلسل ديه وأديني كبرت وعارفة أنه واقع … هههههه _ هبل عيال :slight_smile:

لا تعليق !!!

انا اوقات لما بكون عايشه لحظه حلوه بيتهيالي ان انا نايمه بحلم وببقي خايفه اوي لحسن اصحا من النوم

الموقف صعب اوى اوى مش عارفه اتصوره بس على العموم لو الوضع معجبنيش هنام تانى وهستنى اسمع القصه

هعمل زي محمد عطيه في فيلم درس خصوصي هشوف لي بنت حلو احبها واعلم ولادي الكبار ههههه اللي هم طبعا اكبر مني القيم القديمه

20 سنة , حبكي :slight_smile:

انا مش واخده الفكره من فيلم درس خصوصي ....انا قولتلكوا هقول علي الحكايه الحقيقيه....انا هقولها باختصار قوي ...وهي واحد حصله خلل معين في مخه وفضل في غيبوبه 19 سنه...الواحد ده كان متجوز ومراته فضلت جمبه طول الفتره دي علي امل انه يفوق ويقوم تاني...فضلت جمب واحد نايم مبيتحركش 19 سنه تخدمه...وطبعا كان متعلقله محاليل وبيوصله تغذيه...في الاخر قام بعد 19 س لقي نفسه عجز ومراته عجزت وعياله كبروا وكل الدنيا اتغيرت من حوليه.........وبس..وده حصل السنه اللي فاتت......قام من النوم السنه اللي فاتت وكان نايم من 19 سنه....

ده على كده بق يا رونى مش حيجيلو نوم تانى خالص

ه…ايوه يا كريم عندك حق