ايه رايك فى العضو د(عفركووش)ن7

عضو جديد مميز مشهور مجنون بمواضيعه حتى اسمه غريب (عفركوش )

متجه الى الابراج بشكل كبير جدااااا بموضوعه الاسبوعى ...محط انظار لجميع االاعضاء ... ممكن يتمسك متلبس فى قضيه سب وقذف لكل الاعضاء بما يضعه من اراء وكلمات وقفشات جميله جدااا على صاحب البرج اللى بيحكى عنه ..

عموما قولو رايكم بصراحه فى العضو صاحب العقليه المميزه ... عفركوووووووووووووووووش ...............

تحياتى ............................اخوك محمود

عفركوووش ااااااااا عفركوووش اااااااااا عفركوووش هو جــــــــريئ وانا بحب اشوف الابراج المجنونة تبعه … بس انا ما اتعرفت عليه لسه …

انا مش بشوف مواضيع ليه غير الابراج وبحسه جرئ جدااااااااااااا وبحب اشوف موضوع الابراج مع اني مش بقتنع بيها وكمان دمه خفيف … مشكووووووور محمود علي الموضوع

عفركوش حظك ايه النهاردة وانت بتقرا الموضوع ده جرئ صريح مجنون شويتين وعلى فكرة انا برج الجوزاء يعنى خلى بالك منى

عفر كوكش…منجم دي ون جي…شخصية فكاهية جميلة في المنتدى دائما عندما اشاهد موضوعاته ترتسم الضحكة على وجهي…و انا برأيي انه من السهل ان تبكي الاخر و لكن صعب ان تضحكه و ان اضحكته فأنت فعلا مبدع فيما تعرض و تفكر…اتمنى له كل التوفيق و ارجو ان لا تنسانا بتوقعات 2008 هههههه مشاريعي كلها ناطرة قرارات و بدي انت تنصحني ههههه