ثلاث دقائق بين أب وابنه أبكت العالم

ثلاث دقائق بين أب وابنه أبكت العالم

اللهم ارزقنا بر الوالدين

اللهم اعنا على برهما وارحمهما بارك الله فيك

حسبي الله ونعم الوكيل… واخفض لهما جناح الذل من الرحمة و قل ربي ارحمهما , كما ربياني صغيرا

اللهم أعني على برهما يا رب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. والله العظيم فيديو مؤثر جدا. اللهم اعنا على برهما. انا خدام لأبوي وأمي. صحيح الوالدين تعبو في تربيتنا،وحنا كلنا نسئلهم في كل شي. بس ماكانو يردون لنا اي طلب،بالعكس كانو يجابونه عن اي حاجة نسئلها. حنا اليوم اذا الوالدين سئلونا عن اي سؤال اكثر من مرة نتضايق. الله الله الله في والدينكم. لا تنسونا من صالح دعائكم. لكم مني اجمل تحية.

فعلا مؤثر للغايه اللهم اجعلنا بارين بوالدينا الله يحفظهم من كل سوء ويلبسهم لباس الصحه والعافية ويطول لأعمارهم بالخير … آمين يارب العالمين …

ياريت كان عندي اب كذا … اللي اذكره عن ابوي وانا صغير انه عمره ماتحملنا ولا كان فيه صبر على شقاوتنا العادية او يمكن اللي اقل من عادية مقارنة بغيرنا من الصغار … ياما تمنيت يكون لي اب كذا … فعلا الأب اللي يحب ابناءه ويعطف عليهم يستحق البر ويستحق العطف عليه في كبره لكن الأب اللي قاسي مع اولاده ولا عمل شي يذكر عشانهم هذا كيف الأبن يبر فيه وينسى له كل مافات ؟؟ صعبة والله .

فيديو جميل بجد واكيد فكر كل واحد فينا باللى بيعمله مع اهله عشان نحاول نصلح مننا شويه – عايز اقول للاخ ممتاز اللى بيقول فى تعليقه انه صعب يبر ابوه و هو كان قاسى عليه وهو صغير عايز اقولك ان فى كتير بيتمنوا ان يكون ليهم اب اصلا انشالله حتى كل يوم يضربهم بالجزمه احمد ربنا ن ربنا كرمك و دوقت طعم كلمه بابا على لسانك … ربنا يهدينا