جيم سؤال(موقع ومنتدي دي ون جي مميز بايه وحلو بايه)

اولا تحية كبيرة لكل اللي جاوبني علي سؤالي اللي طرحتة قبل كده وكان (تفتكروا موقع ومنتدي دي ون جي مميز باية وحلو بايه ؟؟ ولاسف عدد قليل جدا اللي سمعت اجابتة , ومع ذلك مش زعلانة منكم لاني مقدرش ازعل من حد ,علي العموم تعالوا نرجع لسؤالنا مميزات وحلاوة دي ون جي عن غيرة في انه هو مميز ومختلف باعضائة وفعلا والله دي حقيقة الموقع والمنتدي مميز بيكم وانا بنشدكم بانكم تظلوا هكذالانكم بتمثلوا لوحة شرف للاعضاء الجدد الزوار اللي لسه ماهم مشتركين انتم كده تشجعوهم في انهم ينضموا للموقع وانت ايها العضو الحالي بتستفاد بأنك ناس جدد ونسبة اكتر راح تطلع لموضوعك او مقالك او شعرك او معلومتك وبهيك راح تفيد وتستفيد من ناس اكتر واكتر ,انا كنت مشتركة في منتديات كتير قبل كدة بس كانت وحشة في كذا حاجة ,طيب تعالوا نقول المميزات والخصاءص الحلوة الاخري للموقع:

1_سهولة الانتقال فية بطريقة سهلة وبسيطة وسلسة وغير متعبة للاعضاء.

2_التنظيم والتنسيق الجميل للموقع ومنتدياتة .

3_تعب المشرفين والادارة علي الموقع وتقديم كل ماهو جديد له من تطوير وانا بشكرهم كتير علي العمل الحلو اللي دانا في النهاية الشكل ده.

4_تخصيص ركن للكاريكاتير الحي واللي بيعكس جوانب كتير من مجتمعات الدول العربية وكمان بيتيح فرصة للاعضاء لتنمية موهبة النقد والفهم والتحليل من خلال نقده للكاريكاتير المعروض .

5_تناسق الوان الموقع بحيث العناوين الرئيسية بالترتيب اخضر اسود ازرق والخلفية بيضة هذه الالوان متناسقة كتير مع بعضها وبتمني تظل علي حالها وما تتغير لانها هادية ومريحة.

6_سرعة عرض الموضوع او التعليق وده بيوفر وقت المشتركين ليعلقوا اكثر ويكتبوا اكثر.

اخيرا بتمني منكم يا اعضاء دي ون جي ان تتجنبوا تكرار الكتابة عن موضوع واحد فقط تكلموا عن مواضيع مختلفة ومتنوعة واهم شيء تكون مهمة ومفيدة ,يعني انا شايفة مثلا تكراركم في الكتابة عن الحب والمواضيع المتعلقة بيه طيب كتر التكرار بيصيب الموقع بالملل والشلل في عدم وجود مواضيع مختلفة .وبتمني منكم المزيد لكي استفاد منكم اصدقائي ودمتم ودمنا سالمين علي خير ان شاء الله ,وياريت توعدوني بانكم تفضلوا دايما الصورة الحلوة للموقع ,ويارب اكون خفيفة عليكم ومتملوش مني.

مواضيع مقترحة

هل تعلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كتير حلوه شوفوها
عادل امام هل هو زعيم حقا؟؟
الرجــل الذي لا تنساه امراة
الآذكار النبوية فى الفتن والكروب
كيف يغضب الرجل وكيف تغضب المرأه ؟! اليكم الاجابة
والله دنيا