حتى لا يفوتك قطار الزواج

من السهل جدا يكون للبنت اصحاب ولاد من زمايل الشغل او الدراسه او النادى او العيله....لكن من الصعب جدا انها تلاقى عريس جاد منهم...يرفع الرايه البيضاء ويعلن الاستسلام التام وهو رايح يقعد مع اهلها شايل الC.Vبتاعه.الموضوع صعب...لكن مش مستحيل فتحويل الصاحب الى عريس...ممكن....المهم الحطه!

هههههه لو البنات هتعمل كده هتبقي الدنيا باظت

انا مش عارفه انت بنت ولا ولد

بس من اكبر الاخطاء ان احنا نعمل خطط علي زمايلنا وصحابنا

سهل قوي نلاقي عريس

بس صعب جدا يبقي العريس ده مقتنع 100% بيكي

انت ممكن تنصح البنات انهم يحسنوا من نفسهم ويتعاملوا مع الناس بشفافيه بدل ما يخططوا ويرسموا ويطلع في الاخر مقلب عملته في الراجل عشان يتجوزها وتتكشف في الاخر علي حقيقتها

لو كل بنت حاولت تبقي طبيعيه مع الناس هيفهموها زي ما هي

عشان العريس ده ممكن يبقي زوج في يوم من الايام

مش معقول هنعمل خطط علي ناس ممكن يشركونا حياتنا في يوم من الايام

ومش معقول هنبني حياتنا بعد كده علي كذبه

حتي لو بيضه

وحتي لو قصدنا شريف

الاصول اصول

يا ريت وجهه نظري متكونش زعلتك مني

مشكووووره علي الموضوع

بصراحة انا قبل الزواج كان بيشتغل معايا بنات و شباب كثير والكل كان بيرسم على بعض ،،، بس والله انا ما حبيت الموضوع دا وكنت بنتقد البنات على تصرفاتهم ،، وكان يجلي عرسان كثير وبس مكنش في حدا يناسبني والبنات كانت تقولي انتي بتعملي ايه على شان يجوكي كل دول .. كنت برد عليها انا بتعامل مع الناس بشفافية وعلى طبيعتي يعني النصيب بيجي من عندر ربنا ،، وجاء واحد اشتغل معانا رسموا عليه كلهم وفي الاخر اخترني انا عروسة له ،، كان انسان بمعني الكلمة في قمة الادب والاخلاص .. ربنا يرزقكم بزوج يستاهل انك تضحي على شانه بكل شي ( يستاهل ) خلي الكلمة دي معاكي وادرسيها كويس .

مواضيع مقترحة

الملابس الداخليه للبنات
الفراولة فاكهة الرشاقة
البحث عن الشريك فضائيا!
اخطر امراه هي التي ليس لديها ما تخسره‏
فتيات يكرهها الشباب
للقضاء على حب الشباب