حركات بنات الحرب بدأت وربنا يستر

البنت اللي هتتدخل انا مش مسئول عن الي هيحصل
اولا يا شباب كلنا عارفين البنات طبعا ولا داعى للتفسير

المهم يا شباب

البنت من دول لما تيجى تكون معجبه بولد شوفوا بتعمل ايه بقى

تفضل راحه جايه من ادامه علشان تلفت نظره

وبعيدن لو مش واخد باله تعمل ايه تخلى واحده زملتها تيجى جنبه وتنادى عليها ( نفيسه )

وبعدين لما الواد ياخد باله تغير الخطه طبعاً وتعمل ايه بقى

تشحت لها طاقمين من واحده زمليتها وتمشى بقى تتمختر ( على اساس ان ابوها رئيس مراجيح مولد النبى )

وبعيدن لما خلاص الواد يندب فيها ويمشوا مع بعض

تروح شاحته بردوا موبايل واحده صاحبتها

وتخليها تتصل بيها وهى معاه

وشوف بقى ايه اللى بيحصل فى المكالمه

الوووووووووو بابى ازيك

لا انا مش جايه دلوقتى متبعتليش عم عبده السواق

اه انا معزومه عند فكيهه صاحبتى على الغداء

اوكى بابى مع السلامه يالا باى

وطبعا انتو عارفين الحركات دى

وبعد ما يمر كام شهرر

تيجى تقوله حبيبى انا مبقتش أعرف اذاكر كل ما افتح الكتاب بشوف صورتك

حبيبى ارجوك كلمنى كل يوم علشان اطمن عليك وانام واخر حاجه صوتك فى ودانى

اخوكم كاجوو

ههههه حلو موضوعك بس اكيد كاجو انت ظالمنا مش كل البنات هيك يعني

ههه موضوع مجنون زيك يا عبد الدايم بس حرام عليك انك بتظلم البنات احنا مش كلنا كده

اذا كانت البنات بتشحت طقمين على موبايل بالك بقى بالشباب بيشحت علبه جل من صاحبه على كام جنيه علشان يفسحه نفيسه ويخلى واحد صحبه كل شويه يرن عليه علشان نفيسه تغير وتفتكر الواد ايه التليفون مبيسكتش

يعني … بس … على كل … وأكيد … شكراً

ايه الظلم ده يا كاجوو هو احنا كلنا كدا طبعا لآ ،اموت ولا اعمل حاجة زي الحركات ده ان مجاش الشاب بنفسه وتعب حتى يوصل حتى الله لا يجيبه هههههه، قال حركات قال

هههههه،والله افكار حلوة يا كاجوـراح درب واشوف،اذا زبطت معي ما بزعل منك،واذا ما زبطت راح وريك

ايه الظلم ده يا كاجوو هو احنا كلنا كدا طبعا لآ ،اموت ولا اعمل حاجة زي الحركات ده ،ان مجاش الشاب بنفسه وتعب حتى يوصلي ، الله لا يجيبه هههههه، قال حركات قال

هههههه،والله افكار حلوة يا كاجوـراح درب واشوف،اذا زبطت معي ما بزعل منك،واذا ما زبطت راح وريك

اوعي يا هاجر تمشي ورا كاجوو ده حيوديكي في داهيه ههههه

يا ظالمـــــــــــــــ>نا< -------- شو هاد التبلي احنا هيك ياباي عليك …

مش عارفة ليه حاسة انه هاي حركات الشباب بس انت الي حولتها لحركات بنات !!! كاجوو احنا بنعمل هيك؟؟ ليكون وحده عملت فيك هيك ؟؟ والا من وين جبت هاي الشغلات يا توت عنخ امون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟