ردا على سويت نوفمبر ده عريس الغفلة قصدى العريس اللقطة خطيب سويت نوفمبر ربنا يباركلك فيه

ياسويت خلى بالك من عريسك وحطيه فى عنيكى واسمعى كلامه ربنا يوفقك ياسوت

بجد انا فرحان ليكى جدا ربنا يباركلك فيه ويخليهولك شايفة الضحكة بتاعته

والله ضحكة جميلة وبريئه ياسعدك يافرحتك

ايه ده يا كاجوووووووووو انت عملت كما يقال السن بالسن والبادي اظلم والله انتو الاثنين بتستاهلوا احلى عريس واحلى عروسة بالدنيا مشكووووووووووووووووووووووووووررررررررررررر

مبرووووووووووووووووووووووووك مبروك مبروك يا سويت … هيك بتخطبي وما بتحكيلنا…علكلن ان شالله بتشوفي معا ايام سعيد وجميلة بس ما بدنا نفئدك بالمنتدى انا عارف عريس زي هاد راح يوخد كل وئتك …مشكور كاجوو عاى المبادرة…تحياتي

اه ياسلوى مش هى ورتلكم خطيبتى قلت بقى لازم تشوفوا خطيبها هى كمان بس استنى دى سويت لسة متعرفش الموضوع ده انا عاملها مفاجأة لسويت

هههه اقولك ايه بس ده حموت من الضحك اه لو شافته عموما انا عندي فكرة ايه رايك تعمل كل يوم صور لخطيب او خطيبة احد الاعضاء خلينا ننبسط وانا عارفة اني هكون واحدة منهم المهم اننا نفرفش على نفسنا شوية هههههه

انا حموت من الضحك لاني عندي مشكل بالكتابة بسرعة

انشاء الله هاشوفلك عريس عسل ماتقلقيش

طيب وهذا كمان مالو ماشاء الله بيشبه عروستك يا كاجو لانها هي كمان حلوة وتجنن،تفتكر يكون اخوها؟؟؟

طيب مالو والله انو جميل جدا شكرا والله يخليه يا رب لاحبابو شكرا كاجوو

بس ليش هيك خليتو الكل بضحك على الغلبان دا.....ولس بضحك اكثر الكلام المكتوب ههه

بجد انا فرحان ليكى جدا ربنا يباركلك فيه ويخليهولك شايفة الضحكة بتاعته

والله ضحكة جميلة وبريئه ياسعدك يافرحتك

هههههه ما شاء الله عليه بجد زي العسل ربنا يخليهولك يا سويت ويا كاجوو لو حتجيب عرسان لينا زي ما سلوي قالتلك ابعد عني انا مش عاوزه اتخطب دلوقت انا بقولك اهو هه

ههه

بسم الله ماشاء الله زى القمر مبروك يا سويت

ههههه كده ياسويت تتخطبى ومتقوليش ماشى ماشى…بس يالا المهم هنفرح بيكى وخلاص وان شاء الله اكيد ربنا هيجزيك خير يا كاجو على توفيقك فى الخير …كده خلصنا من واحده عقبال باقى البنات…

ههه-شي حلوة