سؤال مختصر

مرحبا ممكن تجاوبوني بعواطفكم وبعقولكم والي بدكم اياه ههههههههه من هو قدوتك ومثلك الاعلى؟؟؟

قدوتي رسول الله ثم اخواني التنين لكبار الله يحفضهم ألي

بدون عواطف و بكل تعقل !!! ابي ثم ابي ثم ابي

الراحل جلالة الملك حسين بن طلال رحمة الله

صلى الله عليه وسلم لازم يكون قدوتنا كلنا بس اصدي بعدو

مصطفى واحمد ميرسي لردكم

بدون غرور بارك الله فى امى واخوتى بالطبع ولكن مثلى الاعلى نفسى

هههههه ولك كاجوو هاد قمة الغرور ههههه

انا قدوتى فى الحياه كل من يعلمنى شىء نافع

في شخصيات كتيرة أثرت فيي من الطفولة لحد عمري الحالي وبعشقهم كتير

1- نـــاجــي الــعــلــي

2- غــســان كــنــفــانــي

3- أحــمــد مــطــر

4- أبـــن رشــــــد

5- مـصـطــفـى كــمــال أتــاتورك

6- يــاســر عــرفــات

7- لــيــلــى خـــالــد

!!! مين هدول؟؟؟ لا بمزح شكرا نبيل

لا ياسويت ده مش غرور كفانا الله شر الغرور ولكن انا لى وجهة نظر مختلفة بعض الشيئ فى هذا الموضوع تحديدا ومن زمان اكيد فى ناس كتير كويسة وناس ناجحة الواحد بيحب يكون مثلهم لكن نفترض انك وضعتى قدوة امامك ووجتى منه عمل مشين او سيئ هل ستكونين مثله ام ستصدمين اكيد سوف تنتابك صدمة هل فكرتى بعدها ستتخذيه قدوة ام ستبحثى عن قدوة اخرى...... ولو مثلك الاعلى فشل فى شيئ وده وارد جدا لان مفيش حد ناجح على طول الخط اكيد فى سقطات اكيد هتتأثرى بيه هاتعملى ايه ساعتها هتزعلى ولا علشان هو مثلك هتحاولى تفشلى زيه اكيد هاتزعلى طيب مفكرتيش زعلك هايوديكى لفين الله اعلم ممكن زعلك يوصلك لفين. انا معنديش مشكلة ان انا اتعلم من اى شخص ناجح لكن مثل اعلى لا ثم لا انا مثلى الاعلى نفسى وبدون غرور والحمد لله مشكورة سويت وياريت تكونى فهمتى وجهة نظرى

يا توت عنخ امون انا اول شي بهزر تاني شي مش ممكن ابدا انو مثلك الاعلى منزل وما بيغلط ومش ضروري مثلك الاعلى يعجبني او يعجب غيري ممكن يكون نقيضي تماما بس انت من وجهة نظرك بعتبرو مثلك الاعلى ومش غلط الواحد يكون مثلو الاعلى نفسو برجو انك انت تكون فهمت علي اوكي يا فرعون الكويس

اوكيه فاهمك ياسويت وعارف انك بتهزرى بس انا بشرحلك وجهة نظرى وماقلتش عيب ان يكون فى مثل اعلى بس انا بردو مثلى الاعلى نفسى ده مبدأ عندى والمبدأ لا يتجزأ والحمد لله انا ناجح فى حياتى 100% بسياستى دى بعد فضل ربنا طبعا … وياريت لو حد قرأ كلامى من الناس اللى تعرفنى ميغيروش وجهة نظرهم عنى واللى مايعرفنيش يارب ميخدش عنى فكرة وحشة (كاجوو)