قمصان نووم .ممنوع دخول اي مسطول

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...

انا جبتلكوا شويه قمصان نوم هيعجبوووووووكواااا...

انا سرقتهم طااااااااازه يا بنات...

البمبي روووووووووووعه مش كده؟؟

يييييييييي والله بجننو خلص بدي اجيب لخطيبتي واحد منهم شو اسم المحل الي ببيعهم … ههههه

كلهم اكتر من روعه … حلوين اوي … ماليش دعوة انا عايزهم كلهم

منا كاتبه علي الباب ممنوع دخول …

الصراحه مجموعه خطيره وتجنن ياريت المزيد والالوانات خطيره

thank you ya gamil yaret tgeby aktr wkman yaret nt3rf l2ny bgd bshtry 7gat dlw2ty 3shan gwazy yaret trody 7stna rdk ya 3asl

شو هاد يا رانيا بيجننو

جنان انا عاوزه من دا ههههه كلهم بقى هخدهم

جميله جدا يا رانيا

منا كاتبه علي الباب ممنوع دخول ......

انت كاتبه ممنوع دخول اي مسطول بس انا صاحي :-)

انا داخله في قسم للبنات يا قمر…لو مش عاجبك متدخليهوش…للبنات مش للمعقدات…واعتقد موضوعي مفيد لبعض اللي دخلوه…شكرا

لو مخدتيش بالك يا اخت ياللي كتبالي نقد فوق… لو مخدتيش بالك ده جسم مانيكان بلاستيك…ولا انتي ايه نظام قوه نظرك؟؟؟

انا داخله في قسم للبنات يا قمر...لو مش عاجبك متدخليهوش....للبنات مش للمعقدات....واعتقد موضوعي مفيد لبعض اللي دخلوه....شكرا

على العموم الله يسامحك لانى مش معقدة وانا اظن اعتذرتلك وقلت ان دة وجة نظرى بس عيب قوووووووووى

لما واحدة زيك تروح جيبة قمصان نوم زى دة انا مبكلمش على المنيكان انا بتكلم على الفكرة نفسها سلام يا قمر

لو مخدتيش بالك يا اخت ياللي كتبالي نقد فوق... لو مخدتيش بالك ده جسم مانيكان بلاستيك....ولا انتي ايه نظام قوه نظرك؟؟؟

بالله عليكى يا شيخة اية الى مفيد وعملتية وانا مش واخدة بالى يمكن نظرى ضعيف وانا مش واخدة بالى على العموم الله يسامحك على كل الى قولتية فى انى معقدة او نظرى ضعيف

الفكره انا خدتها من السموحه سبقتني ونزلتها…ودي احاجت جبتها من منتدي للبنات وحطيتها في قسم للبنات…والافاده ان في بنات كتير بيجهزوا يا جميله وسألوني عن التفصيلات…انا اسفه لو طريقتي معجبتنيش بس انا شايفه ان موضوعي كان فيه افاده…وبعدين لو في شباب متطفلين دخلوا دي مش مشكلتي …لو مش عاجبك الموديل…ابقي جيبي بادي بامبي تحته…اي خدمه لو تحبي اجيبلك البادي بنفسي معنديش مانع…سلااامووز

ثآآآآآآآآآآآآآآآآآنكسـ

جميل جداااااااا

نايس كثير تانكس