لعبة الاشاعات اهداء الى اعضاء دى ون جى

ازيكم يا احلى اعضاء

لعبة عجبتنى

وحبيت تشاركونى فيها .. يارب تعجبكم ..

عندي لكم لعبه حلووووووووه وراااااااايقه وتضحك

اللعبه هي كل واحد يطلع اشاعة على الثاني مثل انا اقول

شفت كريم مثلا مثلا سكران يوم الخميس اللى فات

ههههههههههههههههه

فهمتوووا الطريقة...

((مش عايز حد يزعل لو هاتزعلوا ادونى الاشارة علشان

نبطل اشاعات))

ها مين هيقول يقول الاشاعه الثانيـــــــة

عايز كمية اشاعات بقى يا اعضاء دى ون جى

يلا ياحبايبى معاكم ربنا

اخوكم كاجوو

هههههه بقا انت شفتنى سكران يا جماعه متصدقوش كاجوو انا اللى شفته واقف على محطه المترو بيعاكس البنات هههه

ana choft sweetrabta 2idha w btakhod 2ibar mohadi2atw zay lmodminin 3achan mayihsalahach nhiyar 3asabi

انا شفت جوليا بتلبس لبس المجانين هههههه… وبتضرب اي حد مر من قدامها هههههه…هههه

لااااااااااااااا انا شفت جوليا وهي بتحط المنوم في كاسة عصير كاجوو ولما شفتها سحبت علي السكينة وهددتني هاي بجد طلعت مجنونة ههه

طيب بقلكم اناشفت حدابيشخت على باب جامع،بس ما بدي قول اسمه،اخاف ينتقم مني

انا شفت عبد الدايم هو و محمود وكريم بعاكسوا لورا في الشارع هههههه…

انا شوفت كاجوو بيشجع الزمالك ه

ih da howa ana lmagnouna bas hina …emmmm…ma3lich ya sidi …el mara di choft zabado za3lan ma kajo w man katret ghadabo mala2ach had 2adamo 2echtara mkasarat w 2a3ad yakol ya kol wa y2ol btastahil ya kajo ta7n…

اشجع الزمالك ربنا يسامحك يابوبوس انتى عايزانى اخش النار ولا ايه وبالمناسبة بقى علشان انا مكنتش عايز اقول اللى شفته على بوبوس بس معلش مضطر اقول ياجماعة انا شفت بوبوس بتجرى حافية القدمين بجلابية مقطعة وشعرها منكوش وعمالة تقول انا هبلة انا هبلة

ه بقي كده انا شوفت كاجوو وكريم وزبادوو بيجروا حافيين والعيال الصغيره بيحدفوهم بالطوب ويقولوا العبط اهم العبط اهم

انا شوفت كاجوو بيشجع الزمالك ه

على فكره دى مش اشاعه انا كمان شفته وهو لابس فلنه الزمالك وراسم على وشه العلم بتاعهم وعمال يشجع ههههه

لا اشاعة وبلاش تولعيها يامانو … ولا اقول انك كنتى بتشيشى من يومين فى القهوة وكنتى بتحبسى بقهوة سادة

emmmmmmmmmmmmm nsit 2a2olokom ana choft bobos btechrab chicha bil 2ahwa w3amla nafsaha m3alima bel 7ara w2a3da techkhot fili rayih wali gay…

كاجوووووووووووووو يا جماعة انا شفت كاجوو مع رئيس نادي الزمالك بنفس السيارة وشفتو وهو بياخد مبلغ من الفلوس عشان يبطل يشجع الاهلي ( مليون دولار) يا ريت جنيه كمان

انا شفت كاجوووووووووووو هو وبوبوس بيشربوا شيشة مع رئيس نادي الزمالك احتفالا بتخليهم عن تشجيع الاهلي هههههه…