للبنات والشباب ؟

اذا كنتي امرأه اثبتي انك بتقدري تعيشي من دون الرجال واذا كنت رجل اثبت انك بتقدر تعيش من دون النساء(طبعا ما حدا يدافع عن الطرف التاني )

المراة اساس المجتمع فلا يقدر الرجل الصالخ ان يعيش بدون امراة صالحه ولا تقدر المراة الصالحه ان تعيش بدون الرجل الصالح

اظن يا هشام انا قلت ما حدا يدافع عن الطرف التاني باختصار بدون هز ذنب وانت افهمها

بص يا  صاحب السؤال … ربنا خلق المرأة من اين من ضلع سيدنا ادم عليه السلام … ليه … يعني المرأة مخلوقه من سيدنا ادم دليل علي الرحمة والموده اللي موجودة مابينهم وان اي طرف لايستطيع الاستغناء عن الاخر والله خلقهم ليعمروا الأرض ويعبدوا الله

المفروض ان الاتنين بيكملو بعض بس فى اوقات تخليهم يقدروا يستغنو عن بعض يعنى مثلا فى ستات كتيييير تقدر تعيش من غير رجاله زى  لو واحده مطلقه بأرادتها هى كده فضلت حياتها من غير الراجل طالما انه ماحافظش علي مشاعرها وكده استغنت عنه وهى تقدر تكمل حياتها من غير ما يكون فى راجل فى حياتها

الاخت اللي عم تحكيلي بص يا صاحب السوال بحب احكيلك انتي ما بتحكي مع واحد متخلف او مش  عاقل انا سألت سوالي اذا عندك  جواب جاوبي ويا ريت يكون بطرقه محترمه مش همجيه اذا ما عندك انا بغنى عن جوابك…

ربنا خاقنا لنكمل بعضنا

انا قلت صاحب السؤال ومش ااقصد اساءة … لأني نسيت اسمك وانا بكتب  اسم المستخدم بتاعك … ولو انت خحاسس بنفسك بالوصف اللي انت وصفته لنفسك يبقي انت كدا … وانا جاوبت لك علي سؤالك  … والهمجي ديه يبقي انت

طيب اول شي اسمي موجود تحت تاني شي مدام انتي عرفتي اني فهمتيك غلط ليش تردي الاساءه بالاساءه على كل حال انا لسه ما وجدت انسان بعتز بشخصيتو ويجاوب زي البشر بدون ما يتردد او انو يخاف ياخدو عنو فكره غلط..........

رديت لك الأساءة لأنك نرفزتيني بردك ووصفك ليا بالهماجية …  وانا مش كان قصدي ازعلك … وعلي العموم حصل خير … وممكن تفهمنا معني كلامك اللي قلته ديه ( ما وجدت انسان بعتز بشخصيتو ويجاوب زي البشر بدون ما يتردد او انو يخاف ياخدو عنو فكره غلط… )

وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفو ما حدا يقدر يستغنى عن الثاني

ما احد يقدر يعيش بدون الاخر وهذه سنة الحياة

مواضيع مقترحة

عيب ولا لأ ولماذا ؟
هل توافقين الزواج التقليدي ولماذاولشباب ايضا السؤال ؟
Hat is the best thing the persoun like to do it in his nourmel life ؟
متى تشعر بالقهر والظلم ؟
اول حاجة بتفكر تعملها لما تحس بزعل و غضب ؟
سؤال : ممكن تفكر ترتبط بامرأة مطلقه ؟