لماذا هذا الكم الهائل من الموضوعات

لماذا هذا الكم الهائل من الموضوعات لبعض الاصدقاء

اليس من الافضل لكل صديق ان يضع موضوع واحد كل فتره حتى يقرأ جيدا ويجد تعليقات من الاخوه بدلا من كثره الموضوعات التى تكتب وتذهب دون ان يراها احد

نحن نريد الاستفاده منالموضوعات وليس كثرتها يا رب تقروا الموضوع وتحاولوا تقدروه

وجزاكم الله خيرا

هنا مسابقة مين بكتب اكثر ونشاط اعلى ، انا عارف اسئلهم برسائل خاصة ممكن يجاوبوك
ليش عزيزي ما تكون هناك عدة مواضيع ؟؟؟ حتى يختار المشتركين ما يباسبهم و يعلقوا عليه و يقرأوا و يستفيدو منه مثلا , يعني مرات بييجي عبالي موضوع طريف , خبر , رياضة , و كل مرة أختار الأخبار التي أريد , بصراحة لست معك في هذا و برأيي كثرة المواضيع بشرط أن تكون المواضيع قوية و جميلة أفضل
عندك حق أن المواضيع ليس بكثرتها أنما بما يستفيد منه الاخرين فما فائدة كل هذه الموضوعات أن لم يراها أحد أو يستفيد بها. جزاك الله خيرا

انا بصراحه باردو مش معاك فى الراى ده لانه كل اللى عندة موضوع عايزه يقوله من حقه المهم يكون فى اطار الاستفاده سواء مانت فكاهه او منوعات او علم او اى حاجه مفيده يعنى

وبعدين انت ممكن تقول كده لو حسيت اننا بنكتب مواضيع ملهاش لازمه وانا بصراحه شايفه اننا كلنا بنكتب حاجات مفيده وجامده

مع احترامى لرايك انا مش معااك خااااااااالص

مش شرط يكون كلامك صح....انا شايفه ان العضو بيعمل الموضوع لما تتيجي علي باله حاجه مفيده وعايز يوصلها لباقي الاعضاء.........كمان اي اخبار جديده الاعضاء بيعرفونا بيها مش محتاجه موضوع واحد........لاننا مش هنقعد نستني بقي الموضوع ونجمع فيه كل الافكار اللي جمعناها ونستني لما الاخبار تقدم وميبقاشها فايده..........كمان في حاجات مفيده جدا مينفعش العضو يفضل فاكرها علي طول........(لان الموضوعات والافكار بتيجي في يا لحظه بدون مقدمات...ممكن تعجبك فكره في برنامج.....ززززاو يحصل موقف تحب انك تحكيه......حاجات كتيره جدا مينفعش نقيدها في موضوع واحد)......كمان في موضوعات متناقضه عن بعضها.....ازاي نعمل موضوعات متناقضه في موضوع واحد؟؟؟؟؟؟؟؟ انت عندك حق في حاجه واحده بس انت قلتها وهي ان مش بكتر الموضوعات .....بقيمتها....زواهميتها....زز رب متكونش وجهه نظري دايقتك.......بس ده رأيك وانا بحترمه.......وبصراحه ده رأيي في كلامك ...مشكور علي موضوعك
عندك حق والله يا مصطفي ... مواضيع كتيرة .... أيه رأي الأدارة لو تعمل فرز للموضوعات وتتجدد كل شهر المواضيع .. ويبقي اسمها مواضيع شهر مثلا تمانية وباقية المواضيع القديمه نعمل لها أرشيف وتتحط فيه ... بدل ما الدنيا زحمه كده ونبقي عرفين مواضيع كل شهر ... أيه رأيكم مش كده أفضل

مواضيع مقترحة

القاضي " عادل ام غير عادل "
التطاول على الذات الالهية والرسول واعتبار الهجمة على الصحف الدنمركية "تخلفا
تهنئة لادارة الموقع و موظفيه والمستخدمين
صواريخ سرايا القدس توقع 3 جرحى اسرائيليين
فرنسا تجدد الدعوة للقوات الأميركية لمغادرة العراق
خطير ... وادي الرؤى في تفسير رؤيا حزقيال "جورج بوش " ..!