ليه حسنى مبارك لسه رئيس لحد دلوقتى ؟

يعنى هل هو الشخص المناسب لتجويع الشعب المصرى مثلا او لو تركنا مش هنلاقى حد يسرقنا او على الاقل يحمى الحرمية

طبعا هو قرب يشبع لكن البحر يحب الزيادة على رأى المثل  وحب السلطة جنون

لانه رئيس بجد

فى ميدان التحرير كانت الناس بتهتف وتقول يا متولى يا متولى امتى الحكومة ديه هتولى فسالت واحد مين متولى؟؟؟؟؟؟ قلى متولى ابن محمد ابن هشام ابن هيثم ابن محمود ابن جمال مبارك

لانه رئيس بجد.

لانه رئـــيس بجد.

هو فعلا الشخص اللى مجوع الشعب المصرى وهو اللى سارق فلوس البلد ومدارى على الحراميه وحسبى الله ونعم الوكيل فيه وفى شركائه وفى حكام مصر كلهم

امريكا مش قادره تجيب غيره

لأنو متمسك بالكرسي بأيديه واسنانو وما بدو يترك مجال لغيرو عشان يحكم الشعب حكم منيح وعادل يعني متلو متل كل حكام العرب .