مبروك( Sweet_Flavour)الكل يهني

مش عارفه ابدأ ازاي ياا سوووويت الف الف الف مبرووووووووك علي خبر جوازك وربنا يسعدك يا رب وبالرفاء والبنين ان شاء الله......

وان شاء الله اباركلك في اول ابن ليك....

سلامي ليك ..ولمراتك....

والف مبرووووووووووووووووووك

مليون مبروك وعقبال الاصدقاء
الف الف مبروك اللهم بارك لهم
مليون مبروك و الله يهنيك ويسعدك وان شاء بتشوف ابنك وبصير يطلب منك شلونه وبرايز وتقله يابا حل عني مش شايفك lol...... وبالختام انتم السابقون ونحن اللاحقون وعقبال اللي عباله واااااااااويها والله يهنيك وااااااويييها وبحماتك يرضيك وااااااوييييها وبدعي الله يحميك وليليليييييييييش..
الف الف مبروك وعقبال البكارى
بس هو امتى اتزوج ،،، وهو كل يوم على متواجد في المنتدى ..

شوووووووووووووووووووووووووووووو

يا جماعه طولوا بالكم ، من وين طلعت هالاشاعه ، انا لسه بدري علي ،

انا بفرجيكي يا روني والله لادبحك

ه يا سويت انت ليه عايز تخبي خبر جوازك علي اعضاء المنتدي....هو الجواز عيب؟؟؟؟ ...الف الف الف مبروك وبالرفاء والبنين
ألف مبروك .... ربنا يرزقكم بالذرية الصالحة
شو يا سويت كيف اولادك سمعنا اجاك الصبي ما شاء الله لسه ما الك ساعتين متجوز يا زلمه .....المهم الله يخليلك اياه وعقبال ما تشوف اولاد اولادك ..و ر و ن ي كمان الف مبروك على جواز بنتك الاموره وعقبال الاموره الصغيره اللي عندك كمان هههههه
ههه ماشي coeur مقبوله منك .ههههه....بس برضوا الف مبروك يا سووووووويت ..مش كنت تعزمنا يا راجل؟
هو النت بقى اهم من العروسه ولا ايه
الف الف ومبروك يارب والله لا يكتبها علينا بجاه الحبيب محمد
ههههه انا قلت هيك من الاول يعني سويت مش متزوج مااااااااااااااشي يار و ن ي راح افرجيك على هاضحكة في الصورة اللي بدي احطها الك هههه .
ألف مبروك ... وعقبال الفرحة الأكبر !!
يا سيدي سواء اشاعة او صح،مبروك،اصلا اذا اشاعة راح يوصلك الدور،فاحنا باسم الموقع بدنا نهنيك مسبقا عشان نكون اول المهنئين.هههههه مبروك والف مبروك وعقبالي.هههههه
دي اشاعه يا جماعه ومقلب حبيت اعمله فيكوا .......زوانت شربتوووووووه.....متزعلوش مني ويا رب يبقي خفيف علي قلبكوا....زززتحياتي لكل اللي شاركوا في الموضوع....وتعيشوا وتاخدو غيرها........ههههه.......س
سلام
انا مسنيه صورتي اللي عندك يا سموحه يا عسل.....وريهالي بسرعه
المره الجايه هنفرح قيكى يا رانيا بس متهيألى المقلب هيبقى شديد لان من حفر حفره لاخيه وقع فيها بس عموما هى اشاعه خير وعقبال ما نباركله بجد بس هو يعرفنا اسمه ومنين وعقبال الجميع وجميع اصدقائى وحبايبى فى المنتدى

مواضيع مقترحة

قصة رجل تائب
فنون التسويق الحديث
شوفو الخبرات مع هل C.V
اهداء الى كل الاعضاء
ماذا تفعل؟؟؟
ســـأرحل وستندمون لغيـــابي ولـن أعـوود!