من تعتقد سيكون رئيس مصر بعد الرئيس حسني مباركبدون خوف ؟

من تعتقد سيتولي رئاسة مصر بعد الرئيس حسني مبارك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طبعاً ابنه الحنون !!!!!!!!!!!!!

انا ارشح الحقيقة ايمن نور

محنا مش عرفين ايه ممكن يكون طباعه

مهو ممكن ميكنش زي طباع بابا حسني ولا ماما سوزان

لايعلم الغيب الا الله ( وربنا يولي من يصلح و يعدل )
عادل امام

ابنة طبعا

والله انا شايف انها كدة كدة خربانة بالريس او ابنة دلوقتى الريس واصح وبيقلبنا زى ماهو عايز وابنة عامل يبيع فى اراضى مصر فعلى رأى المثل مأنيل من سيتى الا سيدى ورنا يهدى الجميع لاختيار حاكم عادل ويخاف الله والله الموفق اخوكم فى الله محمد سمير ارجو ان اكون صديق.
acha3b
لا تخاف مش رح يموت

:slight_smile: إبنه طبعاً

مواضيع مقترحة


ما هي عملة بلغاريا ؟
من اول رئيس للولايات المتحدة ؟
من هو عميد الأسرى العرب ؟
ما هو رايك فى الزعيم العربى الراحل صدام حسين ؟
ما رأيك ب فيديل كاسترو ؟
حد ممكن يقولى لية بيعرضو برنامج الاتجاة المعاكس ؟