من هو الشخص المثالي لك بالموقع يستطيع الكل الاجابة ! ؟

هذا سؤال عام و تستطيعون الاجابة عنه كلكم و السبب ان لكل واحد منكم وجهة هو موليها … فاختار العضو الذي تحب و الذي تعتبره مثاليا .

طاب انا بحب كل الاعضاء … واعزهم علي قلبي ( طبعا صاحب السؤال امير الامه - مصطفي عبدة - كتكوت مر - توب وليد - مصطفي عمرو - الحاصد - السموحه - هاجر - رانيا - سارة - مايسه - جون سينا - المستحيل - اكيد بكرة احسن) كل شخصية من داول فيها جانب احب اكون زيه فيها

والله الاعضاء كلهم فيهم صفات حلوه كتير انا طبعا يشرفنى انى اكون معاهم مش مجرد على (سؤال وجواب فقط)

لافى حياتى عموما بصراحه انا معرفش حد كتير بس انا نفسى اعرفكم كلكم

انما اكتر الشخصيات اللى اعرفهم واعزاء على قلبى(هشام اجمل حب_عظيما_وطبعا انت)وكل الاعضاء المحترمين

nn

t io

<span style=“BACKGROUND-COLOR: #000000” color="#c14cff" >Zetawi

معلش انا مش هقدر اجاوب علي السؤال ده

انا يدوبك لسه مشترك في الموقع

بالنسبة لي الشخص المثالي في هذا الموقع هو انت !!! أمير الامة

الغريب في سؤالك انك كاتب يستطيع الجميع الاجابة انا اراهنك انه رح يحذفزا اجابتي

انا بحب هذا الموقع عشان بيقربني من ربي اكثر لاني كل ما ادخل بحمد الله على الي انا فية  طبعا لما اشوف مصطفى وكووود  بحس اني بالف نعمة عشان هيك جد بستمتع بالدخول لهذا الموقع الديمقراطي الذي لايختلف كثيرا

عن انظمتنا العربية المستبدة

akid ma inta !!!

ولا حدا لاني مش مصاحب غير هشام

ولا حدا

بصراحة الموقع يوجد بيه الكثير من يستحق ان يكون مثالي وانا اخص (الصديقة مشاعر مرهفة - منمنة - هشام - هاجر - مصطفي عبدو - .) والكثير والله ومش عايز انس حد منهم

انا مليش اصحاب فى الموع بس اكيد امير الامه انت بتعجبنى تعليقاتك بس مقدرش احكم اذا كنت مثاليا او لاء

أإأمــــــــ( إألآمــــــــة )ــــــيــــــر + بــــيـــــتـــــرإأ + عـــبــــوووودي + بـــــروووكــــن + مصطفــــى عمـــرو

still don know much of u

لا يوجد أحد مثالي

ماذا تقصد بالشخص المثالي

انت

مواضيع مقترحة

في اي عهد تم بناء جامع الازهروما اسم القائد الدي اقيم على يده ؟
سوال شديد الاهمية للفتيات والشباب ! ؟
ما رايكم فى اعادة الاسائة للرسول ؟
ماذا نقول لكل كريمة من النساء والخيل والابل ؟
شئ من خمس حروف اول حرف منه م يستخدمه الرجل كل يوم وتستخدمه المراه مره واحدة في العمر ولونه ابيض من البياض واسود من السواد ؟
خادم الرسول (ص) هو . ؟