مهم جدا لكل الاعضاء الوحيد القادر على مسح دموعك هو الذى جعلك تبكى؟

انسان بلا قلب بدموع حزينه وقلب يبكى وجرح انسان وعزاب روح اعيش لكى ابحث عن قلب وعندما وجدة قلبى واحسست بيه عشت سنين باحساس جميل انى احببت حب حقيقى لدرجت انها احسست انى احبها ووجهتنى وقلت لها انك قلبى وحبى وفى هذه اللحظه مات قلبى وعشت سنين طويله على هذا الحب وكنت اعلم انى لان ارطبت بها لانها لن تحبنى مثل ما انا احبها ورغم انها لن تحبنى احببتها واحترمت شعورها ومرت سنين وعيشت اشغل نفسى فى الشغل والدراسه وانا اعلم تماما ان لابد من وجود الحب لانهو الحياه وعشت اتمنا اعيش قصه حب حقيقى مع انسانه تحبنى واكون كل حاجه فى حياتها وفى يوم من الايام تحرك قلبى واحببت وعشت سنين بدون انا تعلم انى احبها والظروف بعدتنا عن بعض فطره طويل وفى هذه الفطره كنت احبها لانها هى الانسان التى جعلت قلبى يتحرك كنت احس انها جزء منى وهذا الجزء هو قلبى وجمعنا القدر تانى واعترفتلها انى بحبها وكان ردها اعجبنى لانها قلتلى احب لما اقول حاجه لحد اكون قدها يعنى لما اقولك بحبك هتكون كل حياتى وهكون فعلان بحبك احسست انها شبهى وفرحت جدا بيها واحببتها اكثر مما كنت احبوها وفضلت عايش على حبى ليها لانها كانت حبى بجد وفى يوم وصلتنى رساله منها بتقولى بحبك من كل قلبى وفى هذه اللحظه انا كنت فى كامل فرحتى كلمتها وانا سعيد وفرحان وفى هذا اليوم جمعنا حب كبير وحقيقى عشت اجمل ايام حياتى وانا معاها ومع الحب اللى بنا لانها كل عمرى وحياتى وقلبى هى بلنسبالى كل الحب والمشاعر والاحسيس وفى يوم تغير كل حاجه وبعد كل هذا الحب اتغيرت كل مشاعرها ومات حبى من قلبهاولم اعلم السبب ورغم هذا لم يمت حبها من قلبى لانها هى قلبى انتظرت لاعلم السبب تحدثت معها وقلتلى كلام لما افهم منهو شىء ولكن احسست بى حزن شديد وبكا قلبى من الحزن وبعد هذا لن يموت حبها بقلبى والان اعيشا جسد بدون قلب وهذا هو اصعب ما فى الحب انك تحب شخص يجرحك ماذا ستفعل عندما يكون الشخص الوحيد القادر على مسح دموعك هو الذى جعلك تبكى
max-width-=6

امير الاحزين اناعندما يكون الشخص الوحيد القادر على مسح دموعك هو الذى جعلك تبكى؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟