دخول

نكت جامده

مرة واحد راكب حمار فبيعدى على بنزينة لقا ايه لقا ان العربيات كل ما يتحطلها بنزين تطلع تجرى راح دخل البنزينة وقال للراجل حط للحمار عشرة لتر بنزين عشان يجرى اول مالراجل حط للحمار بنزين طلع يجرى ويرفس ويتشنج وجرى بعيد قام الراجل قاله حطلى انا بقى عشرين عشان الحقه

واحد واقف امام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الاوتوبيس لو ركبت الاوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل او ست، لو ,راجل مش

مشكله لو ست هدبس فيها وهخطبها لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعو عيني، وعلي ايه مشرب عصير احسن.

واحد راح السرك وقرر انه يعمل حاجه مختلفه راح جاب نمله وقعد يدربها10 سنين علشان تقف على رجل واحده فراح رايح لولد صغير فى الشارع وقاله بص يا حبيبى النمله دى بتقف على رجل واحده فراح الولد مسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو دى نمله فقرر انه يعيد التجربه وقال عيال صغيره ايه انا هاروح لولد كبير جاب نمله تانى ودربها 10 سنين وراح لواحد كبير فى الشارع وقاله بص النمله دى بتقف على رجل واحده فمسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو انا مش قولتيلك من 10 سنين ان دى نمله

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن. راح اتصل بيه وساله يا دكتور انا عندى ايه؟ قال له انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض

بياع سمك ابنه مات . مشى فى الجنازة يقول كان صاحى وبيلعب

مرة دبانة سقطت فى كاس خمرة طلعت تقول وسع للنسر

هاي مش نكت جامدة هاي نكت سائلة

مواضيع مقترحة

صور من مقتنيات الرسول (ص)
لمــــــاذا تصمـــت الفتـــــــاة عنـــد التحـــرش بها؟؟؟! سؤال يحتاج الى نقاش
شابة عربية تنسحب من المشاركة في مسابقة ملكات جمال اسرتئيل بعد تهديدها بالقتل
$$ اتسمح لى بقتلك $$
Learn jordanian language
من المخطئ...؟؟انا؟؟؟؟ام
استخدم التطبيق