هام الى جميع الاعضاء

ارجو من جميع الاعضاء الي بردوا على المواضيع انه يكون في شوية ادب في الرد

وما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد

والانسان الي رده مش محترم بكون يعكس البيئة الي هو منها

وشكرا

توب ، انت بدك تغير فكر كل انسان كل واحد اله رأية وانت لازم تحترمة ، وكل انسان اله فكرة ولازم تعرف فكرة ، وكل انسان اله طريقة بالكلام لازم ما تعاتبة عليها ، وكل انسان اله منهجة وطريقة بالحياة ما رح تقدر تغيرة ، وبالنسبة لأدب الحوار ، اذا ما كن متعلم هوه لشخصة ما رح تعلمة انت ولا غيرك ، وشكرا للموضوع
كل واحد من حقه يقول رايه بصراحه يعنى انت مثلا ليك موضوعات مبتعجبنيش زى النكت مثلا مش مطلوب منى اضحك غصب عنى واحناالنهارده عايزين شباب ميعرفش الضحك وكفايه ان العالم كله بيضحك علينا فمن حقى ارد بتعليق ولو فى نصيحه ممكن اقدمها وانت كمان من حقك ترد عليه فى اى موضوع من موضوعاتى ميعجبكش وهقبل منك النصيحه اكيد واحنا بصراحه قرينا موضوعاتك والتعليقات التى جت عليها مشفناش حد غلط فيك وكل اللى فى المنتدى من بيئه كويسه فياريت تحافظ على كلامك مع الاعضاء احنا كلنا فى اسره واحده
وليد أنا موافقه علي رأيك لزم يبقي فيه أحترام في التعبير عن الرأي ومحاتيش يغلط ... واللي مش عجبه يكتفي بقول أنه مش عجبه .... ويا رايت كل الأعضاء اللي بيشاركوا بمواضيع يختاره مواضيع جيدة مش ينزل موضوع وخلاص عشان أحنا مش في مسابقة باللي ينزل أكتر .. يعني يا رايت اللي ينزل حاجه يعرف معناها مش زي موضوع راحة عند أخت زوجي ولقان السجاده عايزة تتنفض قمت نفضها بالذمه ديه موضوع .... وأنا بكرر لزم يبقي فيه أحترام ما بين الأعضاء
معقول يا محمد او GAR ان وليد كمان يكون كلامه وردوده كده وزعلان من استاذه فى الجامعه تقوله على موضوع النكت او المسابقه ان الموضوع هايف مع احترامى انا مشعلق اكتر من كده بس بطلب من وليد انه يتاسف للجميع وبالنسبه للفتيات فى المنتدى والله هم ممعظم موضوعاتهم مهمه وذات طابع دينى ويا ريت شباب كتير ينهجوا نفس المنهاج بتعهم وبلاش النكت اللى جيبانا للوراء
حريتنا بتنتهي عند حرية الأخرين
معقول يا محمد او GAR ان وليد كمان يكون كلامه وردوده كده وزعلان من استاذه فى الجامعه تقوله على موضوع النكت او المسابقه ان الموضوع هايف مع احترامى انا مشعلق اكتر من كده بس بطلب من وليد انه يتاسف للجميع وبالنسبه للفتيات فى المنتدى والله هم ممعظم موضوعاتهم مهمه وذات طابع دينى ويا ريت شباب كتير ينهجوا نفس المنهاج بتعهم وبلاش النكت اللى جيبانا للوراء

ههههه

يا اخي وليد ، القصد من كلامي انه ما ينتقد بنفسة يعني هوه غلط بالجميع وانت فاهم قصدي وانا ما جبت اشي من عندي ، بعد الرد تبعه يطلع منه موضوع مثل هيك حلو ، اوكي على العين والراس بس هوه ديما بالمنتدى ومين بعرف غير اعضاء المنتدى اهله وقرايبة ، طيب يا اخي مش عيب يطلع منه هيك كلام اوكي انا ما رح اعلق اكثر من هيك وكل انسان حر برأية لكن بالاحترام
على فكرة انا العضوة الى توب مضايق منها ووصفها انها غير محترمة وانى مش مؤدبة وكل دة عارفين لية علشان دخلت على موضوع كان كتبو اسمو قررت ان اعمل مسابقة فى المنتدى وابديت تعليقى علية ياريت تدخلو علية وتقرو تعليقى راح بعتلى رسالة وهزقنى عليها الى بيقول انى غير محترمة وش من بيئة كويسة وبعدين دة وجة نظلرى على الموضوع
حريتنا بتنتهي عند حرية الأخرين

كبيييييييييييييييييييييييييير يا نبيل وعلى راسي والله

على فكرة انا بشكر ك يا اخ مصطفى انت ولاخ جار على ردودكم بجد انا مش عرفة اقولكم اية بجد شكرا كتير ليكم
نبيل شو صار بسيارة البطيخ ولمعرش ؟؟؟
كتبت الرد قبل ما تعلق دكتورة الجامعة على موضوع المسابقة لانه في كتير اعضاء بعتولي رسائل فيها الفاظ بذيئة وبحتفظ باسمائهم
وبعدين انت بتتكلم ان ردى معجبكش طيب لية انت دلوقتى بترد علينا باستهزاق وبتضحك على تعليق لاخ مصطفى شوف نفسك لاول وعالجها وبعدين ابقى اتكلم شوف عيوبك لاول وبعدين دور على عيوب لاخرين
نبيل شو صار بسيارة البطيخ ولمعرش ؟؟؟

دمك خفيف يا جار

كوم حجار ولا هالجار

أنا مش كنت أعرف تعليقات وليد لأني مش بقرا كل المواضيع ولا كل التعليقات أنا بقول يجب الأحترام ما بين الأعضاء واللي مش عجبه موضوع يكتفي بتعليق مش عجبه بدون تجريح في أحد والعضو يجب أن يختار موضوع جيد لتنزيله .... مش أكتر من كده ولا أعرف مين علق ولا مين ضايق مين ولا أيه الموضوع سبب النقاش بالظبط.... وكل أنسان يجب أن يكون رقيب علي نفسه
كلام صحيح الانسان بعرف كيف يثبت رايه ولكن بادب ولباقة

يا جماعه اللى بيحصل ده مش كلام اصلا

وبعدين مع احترامى ل sgmانتى من حقك ان الموضوع يعجب او ميعجبكيش بس اللى مش من حقك انك توصفى موضوع بالتفاهه ومعتقدش انك لة مكان توب وكاتبه الموضوع بنيه انك عايزه تبسطى الكل وفى الاخر حد يقولك ايه التفاهه دى...معتقدش انك حتبقى مبسوطه

وبالنسبه لمصطفى عبده ولاحترامى له بجد لانه انسان محترم جدا ودايما بيذكر الله وربنا يبركله بس انت له دايما بتنقد النكت والضحك

الناس دلوقتى مش مستنيه ضحكه دى مستنيه ابتسامه ومعتقدش ان المنتدى قاصر على النكت والضحك ده فى تنوع هائل

اما بالنسبه لتوب ..احب بس ققوله ان مش معقول توب صاحب اجمد مواضيع فى المنتدى من راى يعنى يكتب جمله بتاعه

كلما اقتربت من البش ازداد احترامى للكلاب ولا ايه ياتوب

ةياريت متتوقفش فى كتابه مواضيع انت كده بتفيد اخواتك

وربنا يجعلنا نحب بعض كلنا فى الله...ونتمنى لبعض الخييييييييييييييييييير يااااااارب

شكرا fineartsعلى كلامك الرقيق وبالنسبه للنكت انا بحب الضحك جدا والناس دايما تقولى وشك بشوش بس انامتهيالى ان حالنا اليوم من المفروض انه يحرم علينا الضحك واخوتنا فى كل مكان بيموتوا كل يوم واحنا عمالين نقول نكت ونضحك على ايه بس مشعارف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أولاً : انا بختصر عليكم المنازعات بطريقة كويسه وهي اللي يدخل على موضوع معجبوش يخرج منه وبلاش يسيب تعليق .. مفيش داعي . لايحرج حد ولايفرض نفسه عليه .. ويشوفله موضوع ثاني .. ( وإذا صاحب الموضوع عضو عزيز عقلبك ممكن تبعثله رسالة خاصة وتقوله انه موضوعه مش حلو هاي المرة ممكن تكون احسن المرة الجاية ) بدل ما يحرجه في تعليق يمر عليه جميع من دخل وخرج ... ( أعضاء وزوار ) .. وشكراً ثانياً : بتمنى انك ياوليد متسبش المنتدى لانك بجد عزيز عقلبنا كلنا . حتى اللي انتقدوك هلا في الموضوع انا بعرف هيدا الشي .

مواضيع مقترحة

خبر عاجل:قتيلان برصاص التنفيذية وفتح تهدد:إذا قتل شلايل سيعدم المختطفين من حماس
"الداخلية" تضع ضوابط للحد من زواج السعوديين من الخارج
وفاة 4 اسرائيليين فـي سيول ناجمة عن امطار غزيرة قرب البحر الميت
الجيش اللبناني ينفذ عملية كوماندوس ضد "فتح الإسلام" بنهر البارد
وقف السير فـي الشميساني اليوم لتصوير فيلم
إدانة سوداني قتل لصاً بقذيفة "آر بي جي" لمحاولته سرقة دراجة