((((((هل فعلا الحب يصنع المعجزات!؟!))))))

عبارة نسمعها

فهل نحن معها

ام هي مجرد كلام

الحب يصنع المعجزات

فهل من اجل من نحب نقوم بأي شئ؟؟؟

هل نتخلى عن مبادئنا ؟؟

ام ان هذا الحبيب يحبنا من اجل هذه المبادئ والقيم التي نتحلى بها ؟؟؟

هل للحب حدود يجب ان يقف نعدها

ام انه يحطم كل الحواجز ؟؟؟

الحب عطاء وتضحية ؟؟ يعني نتخلى عن كل شئ واي شئ من اجل الحب؟؟؟

ام انها شعارات فقط ووقت اللزوم نتخلى عنها ؟؟

اتمنى ان تشاركوني بآراءكم بكل صراحة وشفافية

حقا ممكن تضحي من اجل الحب بس التضحيات لها حدود ما نتخلى عن اخلاقنا و مبادئنا من اجل حبيب و في الاخر يمكنننننن يطلع ما يستاهل

التضحيه شئ عظيم انك تضحى من اجل محبوبتك …بس فى حدود لده لا تتحدى التقاليد والشرع والكرامه …

والله لا اعتقد انو الحب يصنع المعجزات لو كان مقدر لك انو يمشي المركب متل ما بدك رح يمشي وزازا لا لو 100 معجزة وحاولنا ما رح يصير شي

حقا ممكن تضحي من اجل الحب بس التضحيات لها حدود ما نتخلى عن اخلاقنا و مبادئنا من اجل حبيب و في الاخر يمكنننننن يطلع ما يستاهل

انا هقولك جملة واحدة وانت افهمها كل الناس بدور على الحب مش انت بس بس فى ناس بتلاقية بسرعة ودة من حسن الحظ وناس مش بتلاقية وفى ناس بتحب بس اى كلام بس بيوهموا نفسهم ان دة الحب الحقيقى وفى الوقت دة بيقولوا الجملة بتاعتك ان الحب بيعمل المعجزات وعلى فكرة انا مش قصدى اقول حاجة على الموضوع بتاعك بس مش اى حب حقيقى بيعمل المعجزات وشكرا على الموضوع دة وسلاااااام

طبعا الح بيعمل معجزاااااااااااات كتير اوى وممكن اوى نضحى بحاجات كتير اوى عشان الانسان اللى احنا بنحبه وانا عن نفسى اضحى باى شىء وطبعا فى حدود وبقولها بكل صراحه انا الحب عندى مفهوش كرامة واكيد الانسان اللى بيحبك ما هيهين كرامتك ابدا مهما حصل او يهينك وانا بتكلم اصلا على حسن الاختيار طبعا لو اختيارك سليم هتضحى بكل شىء وزى مقولت فى حدود ومش هيبقى حب متوالى مع الكرامه … شكرا الك