والان عريس سلوى المغربية (amany) مبروك ياجميل

على فكرة الراجل ده بيحيك وشاريكى والف مبروك عليكى

عريسك الخفة ربنا يخليهولك وتعيشى معاه فى تبات ونبات

الف مبروك

وأحمدى ربنا انه رضى بيكى ووافق يتجوزك

مش هتلاقى احسن من ده عريس

هههه فعلا يا كاجوو مفيش احسن من كده ....مبروك يا سلوى

ههههه يلا اشربي بقي يا سلوي مش انتي اللي فتحتي علينا الموضوع ده وكاجوو ما صدق بس بجد زي القمر ما شاء الله عليه الف مبروك سلوي

كانو شفتو يا سلوى هذامش شحات بحارتنا،هههههه.بس احلى شي نظاراتو الله كثير حلوين

صلى وسلام على رسول الله الى جاه الى جا سيدنا محمد الله مع جاه العالي...يو يويو يو يو يو

ههههه ياحرااااااام والله وكمان شحات …

مش انتى اللى قلتى شوفلنا عرسان يا كاجو اهو شافلك اهو اتفضلى باه...يالا و زى القمر كمان..لو لفيتى الدنبا مش هتلاقى زيه هههههه هو فعلا مش هتلاقى زيه الصراحه...دول تقريبا كاجو بس اللى يعرف اماكنهم...هههههه

مبروكيشن عليكى سلوىىىىىىىى...

هه فاين انتي ظهرتي كاجوو امانه عليك تجيب عريس لفاين عشان عاوزين نفرح بيها بقي بس عريس يكون زي القمر زي بتاعي كده ويا سلام لو احلي ههه

له له له له يا كاجوووو … بينفع شب متل هاد زي الوردة تزوجه لختياره … أنا ما برضه … هههههه

سلوى الله يعينك اما شو عريس !!! … واللي من ايدوا الله يزيده مش انت طلبتي ومن كاجور كمان يا حبيبي؟؟؟؟

اى خدمة ياسلوى الناس كلها فرحانة ليكى والف مبروك وياعم امير الامة ينفع مينفعش ليه … ومشكورين كلكم على الردود

هههههه يلا يا سلوى هي امير طلع بيحبك وبدو يتجوزك بس في صبايا كتير رح تزعل والله يا كاجوو انتلزيز بس انا خطيبي فوتوجونيك اكتر

هههههه يلا يا سلوى هي امير طلع بيحبك وبدو يتجوزك بس في صبايا كتير رح تزعل والله يا كاجوو انتلزيز بس انا خطيبي فوتوجونيك اكتر

اذا لم تستح فاصنع ما شئت ...

بس ياريت الفرحة ما تنسيكيش تعزمينا على عرسك …

ايهههههه ده يا عبدوووووووووووووووووووووو حرام عليكككككككككككككك انا استاهل كده انا حعيط حرام عليك بس انا السبب قلتلك فكرة بالضحك انت عملتها بجد شفتي يا امير واخا عليك اجوليا زغرتي على ايه انا مش عاوزة اتجوز انا بطلت الجواز مممممممممممممممم

هههههه يلا يا سلوى هي امير طلع بيحبك وبدو يتجوزك بس في صبايا كتير رح تزعل والله يا كاجوو انتلزيز بس انا خطيبي فوتوجونيك اكتر اذا لم تستح فاصنع ما شئت ...

على كل حال متل ما هو واضح انو الموضوع عبارة عن مزح طلع السيد امير بيحب انو ينكد ويقلب الموضوع نكد مش مشكلة اصلا انا بعتذر اني اعطيتو اهمية دون الباقين وفعلا هاد كان خطأ وانا برجع وبحكي الو نفس الكلام لانو ما استحى واستوعب انو الموضوع مزح فعادي لازم نتوقع المزيد زما خفي كان اعظم شكلو ميرسي كاجوو

ايهههههه ده يا عبدوووووووووووووووووووووو حرام عليكككككككككككككك انا استاهل كده انا حعيط حرام عليك بس انا السبب قلتلك فكرة بالضحك انت عملتها بجد شفتي يا امير واخا عليك اجوليا زغرتي على ايه انا مش عاوزة اتجوز انا بطلت الجواز

والله فرحتلك من قلبي وصليت ع النبي بديك اكثر انا مستعده اكون لك nagafa .وصح يا هاجر كأني شفت الشحات دا ..ان شاء الله تكوني وش السعد عليه ويغير مهنتو ههههه.

فعلا مزح يا جماعة زي ما قالت سويت احنا عاملنها مزح انا وسويت وكاجو وامير احبك الله يا ميدووووووووووووووو

والله في ناس ما بتحب انا نفرح وننبسط وانامتفاجئة يعني لازم ننكد على بعض ما في فايدة بجد على كل حال انا بعتذر منك يا سلوى لانو طلع الشخص الي انا حكيت عنو نكد ومش مشكلة الله بيوفقك مع ناس تانية حتى لو عم بنمزح