دخول

وعلى رأى المثل سنة 2110


اللى بيته من إزاز ميغيرش هدومه فى الصالون¦

فاقد الشىء يدور عليه¦



تأتى الرياح محمله بالأتربة¦

ياخبرالنهارده بفلوس بكره ينزل عليه أوكازيون¦

اللى معاه قرش محيره يجيب حمام ويحمره¦



قال يامحشحشين يكفيكوا شر الكمين¦

اللى ياكل لوحده يشبع¦

لاتبكى على اللبن فى البسكوت¦

اقطع عرق و حته بتلو¦

اطبخى ياجاريه الأنبوبه فاضيه يا سيدى¦

لو حبيبك عسل ما تحطلوش طحينة¦

اللى يتلسع من الشوربه يتصل بالمطافى¦

وبكره ترجع ريما من عند خلتها فى مارينا¦


اصوم اصوم وافطر على المدفع¦

القرش الأبيض بيعوم فى البحر الأحمر¦



اللى ميشفش من الغربال يكشف نظر¦

المال السايب يعلم الطلبه¦

نام وارتاح وكل عسل نحل التمساح¦

من خرج من داره مينساش يأخد المفتاح معاه¦

الباب اللى يجيجلك منه الريح شيله وركب قبنورى¦

المضطر يركب التاكسى¦

رب صدفة خير من ألف ليلة و ليلة¦

اللى يخاف من العفريت يعمل عبيط¦



المركب اللى فيها رايسين يلعبوا طاولة¦

اللى خدتوا الأرعه تخدو ام الخلول¦

what
اللى ميعرفش يقول¦

أكل العيش يحب الطعميه¦

lenses
العين عليها¦

قالوا للحرامى أحلف قالهم وحياة قلبى وأفراحوا¦



أمثــــــال عربيــــات النقــــل

متبصليش بعين رضيه دنا طلع عين أمى فى السعوديه¦

ربنا يحميكى من الميكانيكى¦

الحلوة أسمها تفاحة للسفر والسياحة¦

الحلوة من حلوان وصاحبها راجل غلبان¦

الحلوة من دمياط وعليها أقساط¦

قصه كفاح مش جايه على المرتاح¦

متزمروش يابهايم دا السواق نايم¦

اجرى جري الوحوش اوتوبيس 710 ماتلحقوش

اى الجمدان دة جامد مووووووووووت انت مصرى

hilwa walah hilwa waiad hhhhhhhhhhhhhhhh hilwa moooooooooooooooooooooooooooooo mooooooooooooooooot
شكرا على رددوكم يا بيوتى انتى والرقم 06002465 وبالنسبة لسؤالك اه انا مصرى

مواضيع مقترحة


جراحات اللسان لها التئام ===== ولا يلتأم ما جرح اللسان
للبنات فقط ( لكل وحدة حابة تعرف اسم زوجها المستقبلي ) مجربة وبكل ثقة
اختر رقم و اقرا نصيحتك الخاصة
أدخل وأكتب شهادة شكر وتقدير لعضوك المميز
بين كرامتك وقلبك ماذا تختار وهل هذه هي الحياة فعلا
طيّار صدام يتحدث للمرة الأولى
استخدم التطبيق