يابنات انا بحب بنت معايا فى الكلية ودى قصتى معاها

انا من يوم ما دخلت الكلية لقيت انسانة رقيقة جدا ومؤدبة جدا جدا وبصراحة معجب بيها

وبقالى 3 سنين ومش عارف اقولها انى بحبها لانها مؤدبة فةق ما تتصوروا وانا معنديش مشكلة انى اكلمها بسهى دايما مع بنتين صحابها ومش عارف اعمل ايه مع انها عارفة انى بحبها وبموت فيها

وكمان البنات صحابها عارفين انا فكرت اروح اقولها الكلام دة

لو سمحتى ممكن دقيقة واحدة انتى اسمك ***** صحالحمد لله الاسم طلع صح متتصوريشانا تعبت قد ايه عشان اعرف اسمكانا معايا حاجة تخصك ممكن ادهالك اتفضلى (هديلها النتيجة بتاعتها )على فكرة انا مبجبش النتيجة للكلية كلها انا بجيبها لناس ناس****** ممكن اسالك سؤال هو انتى منين؟اصل انا لما حكيت لوالدتى عليكى سألتنى هى ***** منين وانا مكتش عارف عشان كدة بسألكانا عاوز اكلمك فى موضوع وارجوكي تسمعي كلامي للاخر،حتى لو رافضاه بس اديني فرصه اقوله وبعد كده ابقي اعملي اللي يريحك

بصراحة كدة انا نفسى من زمان اتعرف عليكى وبصراحة اكتر معجب بيكى جدا

وبحبك من زمان وانتى عارفة ومتأكدة نى بحبك

وفى وسط الكلام هقول الجمل ديت

*انتى مكسوفة ليه كدة والله العظيم بموت فى كسوفك دة وبحب هدوئك وبعشق رقتك دى*على فكرة الطقم اللى انتى لبساه دة شيك جدا انتى زوقك حلو اوى فى اختيار لبسك

*عارفة انا كنت لما بشوفك و تيجى عينى فى عينك كنت بكون اسعد انسان فى الدنيا وبشوف فى عنيكىحاجة بتشدنى ليكى

*تعرفى قد ايه حلمت باليوم دة وطول عمرى مستنيه ودلوقتى مش مصدق نفسى وانتى قصاد عينى*وادينى بعترف قدامك انى بحبك وبموت فيكى وعمرى ما حبيت حد فى دنيتى قد ما حبيتك* ضحكتك حلوة قوى يا ***** وابتسامتك دى بتنورلى حياتى*كان نفسى اقدملك وردة مش هدية بس عشان اعرف الوردة قد ايه انتى انسانة جميلة ورقيقة

*تخيلى لو بباكى ومامتك متقبلوش فى يوم م الايام واتجوزوا وجابوكى كان زمانى مش لاقى فتاة احلامى والبنت اللى بتمناها من الدنيا