يا جماعه انا جديده بالمنتدى

يا جماعه انا جديده بالمنتدى وبدي واحد يساعدني كيف اتعامل مع هذا المنتدى ارجوكم

وشكرا.... اختكم روبيان

اهلا و سهلا نانوس بالمنتدى نورتي انشاء الله تستفيدي و تفيدي … عيوني المنتدى كتير بسيط بس بتحطي المواضيع و الاعضاء بيردو عليكي و لما يحط حدا موضوع بتردي عليه … اهلا مرة تانية

اهلا وسهلا فيكى حبيبتى فى المنتدى معنا هون … شوفى المنتدى بسيط عباره عن مواضيع بتطرح فى جميع المنتديات هون وايضا تعليقات على افكار الموضوع وانتى ممكن تعلقى وتحطى مواضيع … يلا بنستفيد وبنفيد … موفقه ان شاء الله بس انتى شو معنى اسمك انا اعرف روبيان يعنى جمبرى فما معنى اسمك

اهلا وسهلا فيكي بالموقع منورة والله ،الموقع بسيط جدا وراح تفهميه بمجرد التعامل معه.

اهلا وسهلا

اهلا اهلا اهلا … اهلا وسهلا بيكى ياروبيان نورتينا ويارب تبقى معانا دايما وزى ماهما قالولك المنتدى سهل خالص وبمجرد التعامل معاه هيبقى مفيش معاكى اى مشاكل ولو عايزة اى حاجة من اى حد اطلبيها بدون تردد كلنا هنا اخوة … وباذن الله يعنى احنا فاتحين 24 ساعة اى وقت هاتدخلى هاتلاقى اى عضو موجود ممكن تسأليه اهلا بيكى مرة اخلاى وننتظر منك الافادة وكل ما هو جديد

اهلا فيكي

أهلاً وسهلاً بيكي يا رروبيان … المنتدى جميل جداً وسهل خالص … وتقدري تسالي في أي وقت وصعب إنك متلاقيش حد وممكن ترسلي للإدارة أو لأي عضو … على العموم مرحباً بيكي

Ÿž™اهلا وسهلا فيكي يا روحي ˜žŸ

اي شئ تريديه نحن تحت امرك :)

اهلا وسهلا بيكي روبيان انا مثلك عضو جديد في المنتدى انشاء الله نفيد ونستفيد واهلا وسهلا مره ثانيه.

اهلا روبيان كيفك حبيبتي وان شالله بنكون احنا والمنتدى عند حسن ظنك